TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #91262  av chris

Dere mest ihuga fans vet det sikkert, men i hvert fall kommer spillet i salg i norge 9.mars !! :D :D :D
NÃ¥ har jeg jaggu venta lenge ass!

review her: http://www.gamespot.com/ps2/driving/gra ... eview.html

"If you can't find your car here, chances are it's because your car sucks." :twisted:

700 biler fra 80 produsenter, 50 baner (hvorpå den ene er Nürburgring Nordschliefe !!!)

Les reviewen og gled dere :D

-edit-
har lagt ut review-videoen på ts-ogn disken.. -- http://bilder.ts-ogn.no/contrib/chris/g ... 205vr1.mpg
Sist redigert av chris den 26 feb 2005 12:12, redigert 1 gang totalt.

#91263  av Kjelliken

:D må jo bare si at jeg er klar som et fly til at dette spillet endelig kommer her til norge.. Spillet er jo allerde vert ute i Japan siden 28 december og ble i 22 februar lansert i USA..

Vi er de siste som får dette spillet og får også 12 extra biler som ikke er på de to andre versionene..

her er et par andre linker til og gjøre fristelsen større...

http://www.us.playstation.com/Content/O ... 97328/Site

http://www.playstation.jp/scej/title/gt4/main.html

#91264  av S-2000

Gleder meg som en liten unge! Spørsmålet er vel hvorvidt dette er sunt både for jobb, privatliv og prosjektbygging... :lol:

#91266  av Kjelliken

S-2000 skrev:Gledeg meg som en liten unge! Spørsmålet er vel hvorvidt dette er sunt både for jobb, privatliv og prosjektbygging... :lol:
:D skal vel ikke bry seg om hverken jobb, privatliv eller prosjekt nor dette kommer ut.. En kommer til og leve i sin egen lille verden og alt annet er glemt. het til en går tom for cola eller lingnende må en kjappp tur på butikken og finner så ut at lommeboken også er tom og da en kommer hjemm viser det seg at alle har forlatt huset og det står kunn en stol tv og playstation igjen og et lite symbolsk lys fra taket..

Og du tenker har jo bare sotte ned noen få timer jo .. Hallo loksom helt til de ser på datoen på klokken og den viser at det er juni og alt du skulle gjøre er gått forbi uten at du har fått med deg en drit.. kjekker kloken en gang til og ser at detr er 9 juni og tenker hmm.. fikser sikkert nok gryn til og ta turen til Artic Circle Raceway i mo i rana for og se om jeg har lært meg noen triks.. :roll: hehe

#91269  av CelicaTurbo

har forhåndsbestilt spillet så jeg håper at det kommer så snart som mulig etter 9. :D

#91285  av Anders gullstein

Har sjekka skiftet mitt den uka, og jeg har faktisk fri den dagen det kommer ut, så jeg skal ihvertfall være på elkjøp i det dem åpner :D

#91289  av doffy

kan noen melde meg savnet når spillet kommer så jeg slipper å bli forstyrret? :D

Kjøp spillet på dolly dimples, får pizza og stor brus + spillet til ca 630 kroner

#91297  av tbergstad

GO FORZA!.. Vet jeg setter igang en diskusjon nå.. Men kunne ikke dy meg:) Ikke misforstå.. Er en stor granturismo fan.. Men tror faktisk Forza blir bedre..

#91300  av FireWalk

var det ikke en MR2 jeg så i den video snutten som lå ute der? :) hehe..

har faktisk aldri spilt dette spillet før, men tror nesten jeg må ha meg det nå :-)

#91308  av ErikG

GO FORZA
Når kommer Forza motorsport ut??? Har demoen. Sinnsykt bra kjøreegenskaper
For de som ikke har hørt om spillet http://www.xbox.com/nb-no/forzamotorsport/default.htm
Perfekt for de som digger gran turismo og i tilleg er noe fan av plastikk

#91312  av Turbotrille

Forza????

Er det noe sånn der Xbox fjas det???

Nei takke meg til GT og PS2 med normale håndkontroller. 8)

#91314  av kake

Forza Motorsport kommer ut 3 Mai. Tror det blir heftig !

Her er forøvrig Toyota'ene som er med i Forza:

1998 Toyota Supra Twin Turbo
2003 Toyota Celica GT-S
1985 Toyota AE86 Sprinter Trueno GT Apex
1995 Toyota MR2 Turbo T-Bar
1999 Toyota #27 GT-ONE TS020
2004 Toyota Camry Solara
1969 Toyota 2000GT
2002 Toyota MR2 Spyder
1992 Toyota Supra Turbo
2004 Toyota Altezza RS200
2003 Toyota Celica 1800 VVT-i
2002 Toyota MR-S
2002 Toyota Tom's Z382 Soarer
2002 Toyota Soarer 430SCV
1995 Toyota Tom's T020 MR2
2002 Toyota Tom's W123 MR-S
2003 Toyota JGTC #36 Team TOMS Supra
2003 Toyota JGTC #1 Toyota Team Le Mans Supra
1998 Toyota AB Flug Supra Turbo S900
2003 Toyota APR Performance Celica GTS
1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 03
1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 99
1995 Toyota Border MR2 Turbo T-bar
1995 Toyota VIS Racing MR2 Turbo T-Bar
2003 Toyota JGTC # 35 Kraft Supra

:wink:

#91316  av kake

Turbotrille skrev:Forza????

Kontrollerne til PS2 er jo lagd for pygméer, og PS2 hører hjemme på teknisk museum :shock:

#91317  av Kjelliken

:shock: Forza har jo ikke god celicaen nei da er det ikke mye og samle på hehe.. Men det blir jo ett bra spill for de som ikke har ps2 da ehehhee :roll:

#91322  av celicat23

kake skrev:
Turbotrille skrev:Forza????

Kontrollerne til PS2 er jo lagd for pygméer, og PS2 hører hjemme på teknisk museum :shock:
Til x-box har du "CONTROLLER-S" som er en mindre utgave av den orginale x-box kontrolleren. Var orginalt laget for det japanske markedet, men hvis jeg ikke tar helt feil så er det den som følger med de nye maskinene som standard.

Så det går ikke å skylde på at x-box har stor kontroller.

Noen diskusjon om hvilken konsoll er best er heller ikke noe å starte på, da det bare er og se på de tekniske dataene for begge konsollene så ser man at x-box er overlegen.

But what do I care? Har både x-box og playstation 2 :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10