TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Burnout inne i stua...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91250  av Andreazz

Syke, syke jævler... :twisted: :twisted: :twisted:
Må ha vert på nå nachspiel oppi værdalen eller nå sånt det der!

#91253  av GT4 CS

Ekte trønderparty det her, sett den før og da lo jeg så datt ut av stolen min, var en tur på gulvet nå også :)
Er jo bedere og spole inne i stua en og ta gårdsplassen til naboen :lol:

#91287  av Anders gullstein

Måtte ha lukta svidd gummi i flere uker etterpå :D

#91290  av GT_rider

Beste røykmaskinen ever :lol: :lol:

#91296  av tbergstad

HAHA!.. Tru jaggu æ vet kæm det e.. Har satt igang jungeltelegrafen :lol: Dialekta hørtes velkjent ut:)...

#91302  av Tor

tbergstad skrev:HAHA!.. Tru jaggu æ vet kæm det e.. Har satt igang jungeltelegrafen :lol: Dialekta hørtes velkjent ut:)...
Måtte jo være noen her inne som kjente det gjenget der :)

#91313  av GT_rider

tbergstad skrev:HAHA!.. Tru jaggu æ vet kæm det e.. Har satt igang jungeltelegrafen :lol: Dialekta hørtes velkjent ut:)...
Sambygdinger?? Håper ikke noen her vil prøve det samme i kveld :wink:

Rart røykvarsleren ikke begynte å pipe i filen :lol:

#91333  av tbergstad

Der i verdal det skjer.. hehe.. Men det finnes virkelig mye rart ute på nettet i form av filmer fra denne lille bygda vår :wink:

#91335  av ErikG

Hvem er det a?? Noen jeg vet hvem er?? Syntes først det hørtes ut som noen Inndalinger, men hvem vet.

#91464  av Gjertsen

rett og slett klin gærne folk.
Godt dem hadde en plate der som dem børna på. må ha vært en leie leilighet det :lol:

Har hørt like danne historier her i Sandefjord om å kjøre crossere i stua og børna, folk har tatt motorsag og kutta opp sofaen og hele pakka. drita fulle :roll:

#91495  av Remi

Nok et bevise på trøndersk-galskap :lol:

#91515  av GT_rider

Remi skrev:Nok et bevise på trøndersk-galskap :lol:
Kunne likegodt skjedd i elverum, eller i risør :wink: :wink:

Er ikke noe bedre i resten av landet når man har fått seg litt innabords

#91520  av tbergstad

Kjenner de gærningene som kuttet opp sofaen med motorsag.. Men dette er nok ikke verdalinger. Ingen som har sett dem før. Men det er ikke langt unna.