TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prøving av celica deler...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #88060  av celicat23

Ettersom humøret er litt lavt om dagen, prøvde jeg oppmuntre meg litt med litt prøving av deler. Såklart glemte jeg å sette på automatisk justering av lysforholdene, så alle bildene ble litt mørke (aldrig sagt jeg er bra til å ta bilder...)

Anyways....Hvis noen har noen glede av det så så det sånn her ut...
(mangler karbon panseret, men gadd ikke dra det ut....)

(vingen har igjen mye jobb med tilpassing, og skal både bli smalere og lavere....eller kanskje ikke brukes i det hele tatt....er litt usikker....)

(Klikk på bildene for større versjoner)
Vedlegg
ute3.jpg
ute3.jpg (61.32 kiB) Vist 215 ganger
ute2.jpg
ute2.jpg (58.54 kiB) Vist 228 ganger
ute1.jpg
ute1.jpg (55.38 kiB) Vist 214 ganger
ute42.jpg
ute42.jpg (68.97 kiB) Vist 216 ganger
Sist redigert av celicat23 den 11 feb 2005 16:32, redigert 1 gang totalt.
 #88066  av jan-erik

celicat23 skrev:Ettersom humøret er litt lavt om dagen, prøvde jeg oppmuntre meg litt med litt prøving av deler. Såklart glemte jeg å sette på automatisk justering av lysforholdene, så alle bildene ble litt mørke (aldrig sagt jeg er bra til å ta bilder...)

Anyways....Hvis noen har noen glede av det så så det sånn her ut...
(mangler karbon panseret, men gadd ikke dra det ut....)

(vingen har igjen mye jobb med tilpassing, og skal både bli smalere og lavere....eller kanskje ikke brukes i det hele tatt....er litt usikker....)

(Klikk på bildene for større versjoner)
SÃ¥ jo veldig bra ut dette, vingen var som du sier litt stor ja :wink:

Godt du har noe å muntre deg opp med. Kjenner følelsen når du første gang prøvesetter på stylingen, det er bare deilig. Bare vendt til alt er ferdig lakkert og tilpasset og du tar den første kjøre turen, og bare går rundt bilen og beundrer jobben du har gjort. What a feeeling...!

#88101  av Ã¸xseth

jeg synes de nye celicaene er mye penere med vinge, gjerne med ei som stikker litt opføre bagasje luga.

#88121  av celicat23

En liten diskusjon om MED VINGE vs UTEN VINGE startet på ett annet forum, så jeg lagde noen KJAPPE photoshop's for å gjøre bildene litt nærmere "slutt produktet" (med senking, større felger osv)..
Vedlegg
wing2.jpg
wing2.jpg (70.73 kiB) Vist 219 ganger
wingless2.jpg
wingless2.jpg (73.25 kiB) Vist 778 ganger
Sist redigert av celicat23 den 13 feb 2005 00:41, redigert 2 ganger totalt.

#88126  av CavemaN

Jeg liker wingless best.

Hvis du også fjerner bakviskeren slik du pratet om så tror jeg det blir en knall løsning.

Har tenkt på å fjerne den selv, er bare ikke sikker på hvordan man får tetta hullet som blir ordentlig, må vel kanskje lakkere bakluka på nytt?

Tror bilen din blir finest uten vinge, men ditt valg:)

#88128  av Tor

Uten vinge, den ble mere stilren da.

#88132  av celicat23

CavemaN skrev:Jeg liker wingless best.

Hvis du også fjerner bakviskeren slik du pratet om så tror jeg det blir en knall løsning.

Har tenkt på å fjerne den selv, er bare ikke sikker på hvordan man får tetta hullet som blir ordentlig, må vel kanskje lakkere bakluka på nytt?

Tror bilen din blir finest uten vinge, men ditt valg:)
Skal skru ut viskeren min, og sveise igjen hullet. Skal hel lakkere bilen, fordi tidligere eier var en eller annen IDIOT som kun har hatt bilen i maskinvask - så lakken er ødelagt *grrrrrr*

Antenna skal også fjernes.

#88133  av celicat23

Tor skrev:Uten vinge, den ble mere stilren da.
Det er en fare for at det blir til det. Vingen ser greit ut ifra forskjellige vinkler sett forfra. Men når du får den rett fra siden/bakfra så....ja....den passer ikke helt.

#88149  av sw20

sorry at e sir det men den vingen blei litt drøy....
stylingen ellers er konge... men den vingen blei litt mers 190 evo.....

sorry :o

#88202  av celicat23

sw20 skrev:sorry at e sir det men den vingen blei litt drøy....
stylingen ellers er konge... men den vingen blei litt mers 190 evo.....

sorry :o
Ich weiss. Vingen går ikke på bilen "uansett" liksom. Blir det ikke pent,
så ender den i søppla. En del penger tapt, men sånn er det inne i mellom når man prøver ting ingen andre har prøvd før. Både Carina E'n og Golf'en jeg bygde hadde begge en del deler/løsninger ingen hadde prøvd før. Lykken er når det fungerer, og du får noe som ingen andre har. Og på den andre enden av scala'en finner du ting som ikke fungerer, og bare er bortkasta penger og tid. Muligens som denne vingen..

#88300  av @lpher

Nammenam! :D Cleant skal det være! Keep it up! :D

@lpher

#88315  av sindrejl

bilen er stilren, men liker celica med original US vinge.. skikkelig lekker den.. en veldig lav vinge :) Ser litt mer sportslig ut, men pen uansett hva du velger med den stylinga der :D

#88360  av sw20

ehhh... må no bare si at dinne vingen e stein rå... så får folk bare kalle det det dei vil...

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/album_pic.p ... 5eea558bb2

#88388  av celicat23

Det er APR GT200 vingen. Hadde denne liggende i stua sist sommer. Utrolig kvalitet. Men tror den blir litt mye med bare ett skjørte sett. Men sammen ett helt bodykit (buddy club 2 f.eks, som avbildet) så fungerer den bra som få.

#88392  av sw20

hmmm er ikkje altid man trenger å bygge om så mye...
syns det som du har e meir en nokk til den vingen...
har du ikkje noen rimlig feite felger og da...

laga eit lite prosjekt på paint...

syns biler som ser deilige ut passer til store vinger uanz....

bare ikkje billige ostehøvler,,,,
Vedlegg
yber vinge.JPG
yber vinge.JPG (38.98 kiB) Vist 739 ganger