TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥ tide og kjøpe mac?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#85670  av spkstrp

Jeg har "alltid" hatt pc, men jeg har ikke helt trua på bill gates. Kanskje man sku prøve mac neste gang, de virker så søte :P

#85673  av Ã¸xseth

"søte" spessielt med det halvspiste eple :roll:

#85736  av Remi

Mac er genial har brukt det litt i sammenheng me skolegang og det funker utrulig bra

#85738  av celicat23

Det varmer alltid godt ved hjerterota når jeg henter ned en kritisk oppdatering fra microsoft. Re-starter maskinen, går inn for å sjekke om det er noen flere oppdateringer å hente, og får beskjed om å hente ned en ny kritisk oppdatering som skal rette opp feil med den kritiske oppdateringen jeg akkurat har hented ned.

Nice one Bill, nice. You the man!

#85874  av spkstrp

kompis av meg har bærbar.. den krasja aldri.. desverre tok hovedkortet kveld da.. :roll:

#85899  av memo

skjønner ikke helt folk som har problemer med at microsoft slipper ut sikkerhetsoppdateringer..

de samme folka klager somregel på at de ikke blir sluppet ut fort nok :roll:

Mac funker ikke syns jeg, og ja, jeg har hatt mac.

Det som skal funke best på mac er video og bilderedigering (grunnet prosessorteknologien osv.), men selv dette var treigere på en mac til 26.000,- enn en PC til 10.000,-

Og når de ikke engang kan brukes til det de er "ment" til, hva skal man bruke dem til da? (og ja, jeg har tatt tiden ;))