TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prisbelønt MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#85633  av blixern

Idol dommere som har gitt den pris ?? :D :shock: :shock:

Jeg likte den ikke. . ,

#85637  av Fredrik

Grøss og gru :roll:

#85717  av TomG

....grine grine

#85723  av GT4 CS

Hvor er bøtta, trur jeg må .........

#85739  av lexusmann

hva var det?????? en bil????? :shock:

#85743  av tojo

Bilde Ja ush sånn kan det gå når noen går løs på en MR2! Bilde Prisbelønt??? lurer på hvem som var dommere???

#85752  av Maverick

ÆSJ! Grusomt!!! :shock:

#85754  av TEMIC

Baklyktene var jo fine :lol: :lol: :lol:

#85764  av jumbo

Folk skulle bures inne for slikt :D

Til tross for at det (en gang i tiden) var en MR2, er det der noe av det styggeste jeg har sett paa lenge.

#85788  av sindrejl

skjønner ikke helt dealen her.. luftehull i panseret foran for å lufte HVA!?, luftehull i taket trodde jeg først gikk ned til motoren, men neida.. den går til..? kupeen? uff.. tragisk .. og.. HALLO!? sette en aluvinge på en mr2 trodde jeg alle visste var noe av det styggeste som er mulig å gjøre.. grusomt... i tillegg fargen som var helt jeskli.

#85814  av sleeper

FY faen den var stygg!!!

#85817  av Goose

Stakkars Bilen! :roll:

#85828  av Andreazz

Show winner?? Må ha vert på en fjortis fest det.. Dette var jo helt smakløst bygd(?) Det ser jo ikke ut som om den er senket en gang.. Jeg skulle ha klart å bygd et finere eksemplar med kun BILTAMA-stasj på ei helg :lol:

#85830  av kennethx

sindrejl skrev:skjønner ikke helt dealen her.. luftehull i panseret foran for å lufte HVA!?, luftehull i taket trodde jeg først gikk ned til motoren, men neida.. den går til..? kupeen? uff.. tragisk .. og.. HALLO!? sette en aluvinge på en mr2 trodde jeg alle visste var noe av det styggeste som er mulig å gjøre.. grusomt... i tillegg fargen som var helt jeskli.
Synes ikke noe om bilen, men det omvendt scoopet på panseret skal jo ha en helt klar hensikt. skape downforce ved å slippe ut luft som kommer inn via radiatoren i fronten. I 250+ så begynner det å bli viktig for stabiliteten til bilen....men hvor vidt den bilen der ser 250+ så enormt ofte at det gjør noe tviler jeg på :roll: