Nå er det på tide å få understellet i orden til sommeren og Japsetreff   

I den forbindelse ønskes tips om erfaringer og aktuelle firma som faktisk kan levere til MKII. Eibach fjærer har vist seg å funke på tidligere biler. Alternativt komplett kit med dempere. (Og kanskje justering.. Hehe)
Ps! Bilen er jo rene skyskraperen, og ikke bedre etter reservehjulet fikk fyken 

Noen erfaringer her ?

I den forbindelse ønskes tips om erfaringer og aktuelle firma som faktisk kan levere til MKII. Eibach fjærer har vist seg å funke på tidligere biler. Alternativt komplett kit med dempere. (Og kanskje justering.. Hehe)
Ps! Bilen er jo rene skyskraperen, og ikke bedre etter reservehjulet fikk fyken

Noen erfaringer her ?

Er selvfølgelig en smaksak, men min ble ufyselig mye bedre bare med senking og 17". Da jeg fikk Koni ble det enda bedre, og da spesielt forutsigbarheten. Ble 1000-ganger lettere å beregne og mye mer kompakt. Jeg er sinnsykt fornøyd med mitt understell. (bilen sitt altså
 Er selvfølgelig en smaksak, men min ble ufyselig mye bedre bare med senking og 17". Da jeg fikk Koni ble det enda bedre, og da spesielt forutsigbarheten. Ble 1000-ganger lettere å beregne og mye mer kompakt. Jeg er sinnsykt fornøyd med mitt understell. (bilen sitt altså  )
 )  
 Skal jo ikke være plass til Colaboksen der ..
  Skal jo ikke være plass til Colaboksen der ..
 Riktignok sa TG Bil at min var "orginal senka" i forhold til tidligere modeller, men likevel...Skal se om jeg kan få tatt et bilde fra siden så du kan vurdere selv.
 Riktignok sa TG Bil at min var "orginal senka" i forhold til tidligere modeller, men likevel...Skal se om jeg kan få tatt et bilde fra siden så du kan vurdere selv.