Hei
Takker for meget gode og hurtige svar på forige post jeg la ut.
Så det var en som trodde jeg skulle gi 113,000Kr + 190,000Kr  for en MR2 1991mod det stemmer ikke helt.
Den totale prisen blir 190,000Kr for en MR2 1991mod 2,2Liter med 66,000Km på telleren en. Ferdig registrert som ombygget til Ferrari 348Ts Replica.
Hører at det kansje ikke er så lett å få solgt den bilen i ettertid. Men hvis bilen er en replica vil den kansje være lettere å selge? eller kan det bli et problem? Det er jo snakk om 190,000Kr for en 11År gammen MR2.
Men bilen er jo sykt rÃ¥ Ã¥ se pÃ¥? Â
Bilen har 18" felger med 8X18 og 10,5X18 felger.
Tror det var 225/35-18 og 255dekk bak, hvordan er dette Ã¥ kjøre med? Â
Tror dere at biltilsynet vil godkjenne er slik ombygging?
Hva syntes dere om intriøret i en MR2? Jeg har desverre ikke sittet eller prøve kjørt en slik men ser ut som den kansje ser litt "billig" ut invendig er dette tilfelle?
Hva mener dere?
Som sagt i min tidligere post kjører jeg nå BMW Z3.
Hvis dere hadde hatt en Z3 ville dere da ha solgt denne og så kjøpt en MR2? Jeg vil jo sitte igjen med 120,000Kr hvis jeg bytter bil da MR2`en er 120,000Kr rimligere. Eller ville dere rett og slett beholdt Z3`en?
Er det ingen spesielle ting jeg må se etter på en slik bil?
Noe jeg mÃ¥ være ops pÃ¥? Â
Dette er er en targa, pleier de å være tette?
Håper dere kan gi meg noen råd og tips her.
Med vennlig hilsen
Jon Øivind Berntsen
PS: hvis dere vil se på bilene kan dere gå inn på linkene under:
Hvis dere vil se min Z3 kan dere gjøre det på denne linken:
 http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=125069
Toyota MR2 (Ferrari 348ts) finner dere her:
http://www.mobile.de/cgi-bin....rache=2
Takker for meget gode og hurtige svar på forige post jeg la ut.
Så det var en som trodde jeg skulle gi 113,000Kr + 190,000Kr  for en MR2 1991mod det stemmer ikke helt.
Den totale prisen blir 190,000Kr for en MR2 1991mod 2,2Liter med 66,000Km på telleren en. Ferdig registrert som ombygget til Ferrari 348Ts Replica.
Hører at det kansje ikke er så lett å få solgt den bilen i ettertid. Men hvis bilen er en replica vil den kansje være lettere å selge? eller kan det bli et problem? Det er jo snakk om 190,000Kr for en 11År gammen MR2.
Men bilen er jo sykt rÃ¥ Ã¥ se pÃ¥? Â
Bilen har 18" felger med 8X18 og 10,5X18 felger.
Tror det var 225/35-18 og 255dekk bak, hvordan er dette Ã¥ kjøre med? Â
Tror dere at biltilsynet vil godkjenne er slik ombygging?
Hva syntes dere om intriøret i en MR2? Jeg har desverre ikke sittet eller prøve kjørt en slik men ser ut som den kansje ser litt "billig" ut invendig er dette tilfelle?
Hva mener dere?
Som sagt i min tidligere post kjører jeg nå BMW Z3.
Hvis dere hadde hatt en Z3 ville dere da ha solgt denne og så kjøpt en MR2? Jeg vil jo sitte igjen med 120,000Kr hvis jeg bytter bil da MR2`en er 120,000Kr rimligere. Eller ville dere rett og slett beholdt Z3`en?
Er det ingen spesielle ting jeg må se etter på en slik bil?
Noe jeg mÃ¥ være ops pÃ¥? Â
Dette er er en targa, pleier de å være tette?
Håper dere kan gi meg noen råd og tips her.
Med vennlig hilsen
Jon Øivind Berntsen
PS: hvis dere vil se på bilene kan dere gå inn på linkene under:
Hvis dere vil se min Z3 kan dere gjøre det på denne linken:
 http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=125069
Toyota MR2 (Ferrari 348ts) finner dere her:
http://www.mobile.de/cgi-bin....rache=2