TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Motta penger med pay pal....?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #83767  av The Doctor

Åssen fungerer det egentlig når noen sender penger til deg med paypal? Åssen får man penga inn på bank konton egentlig.. Noen som kan forklare meg dette..?

#83769  av FireWalk

har aldri fått inn penger før.. men jeg tror du kan vel velge om du vil ha de rett inn på bank kontoen din eller ha de som kredit på paypal kontoen. Når du får inn penger så står det sikkert veldig greit forklart slik hvordan du skal gå frem. Klikk på "hjelp" oppe til høyre og bruk søk funksjonen. Der har de svar på det meste. Jeg fant iallefall ut alt jeg lurte på der. :D

#83796  av MR2turbo

du gir bare kjøper adressen til paypal kontoen din, og i det han betaler har du pengene på din konto...
Så kan du overføre de til din konto i norge, dette tar noen dager, man da vet du at pengene er i dine hender ;)
Funker kjempebra!
:)

Takk for sist forresten 8)

#83801  av The Doctor

MR2turbo skrev:du gir bare kjøper adressen til paypal kontoen din, og i det han betaler har du pengene på din konto...
Så kan du overføre de til din konto i norge, dette tar noen dager, man da vet du at pengene er i dine hender ;)
Funker kjempebra!
:)

Takk for sist forresten 8)
Jo takk for sist ja.. :) Turen gikk bra hjem..?

Fikk det til på pay pal.. Bare håper penga kommer på konton da..

#83802  av MR2turbo

turen gikk strålende den ;)
GÃ¥r nok bra med pengene.. er det turbokitet du har solgt?

#83808  av The Doctor

Ja det ble solgt nå.. Så da er det bare IC igjen.. Kanskje jeg får solgt den snart håper jeg.. Får ta detta mr2 greiene senere tror jeg. Nå har jeg lyst til å kjøre motocross... Er ikke så lett å bestemme seg bestandig.