TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen burde ikke hÃ¥ lov Ã¥ eie en Celica

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#83399  av GT4 CS

:shock:

#83400  av sindrejl

:cry:

#83411  av CelicaTurbo

hvorfor tar folk slike bilder av bilene sine med frontbeskyttelsen på? (Ikke at jeg forstår at noen frivillig vil kjøpe et stort svart plasttrekk som dem trer over fronten og kjører rundt med da).

#83413  av cameleon

I usa bruker de slike i hytt å pine. så nesten flere med enn uten :?

#83428  av Wishmaster

tragisk ja.. :cry:

#83433  av Tor

Hahaha, tror det er den styggeste Celicaen jeg har sett 8)

#83450  av tojo

:D Bilen så da strøken ut(ren,pen og blank)Den stygge frontbeskyttelsen ødela mye ja,men tenk dere hva som er under! Null stensprang :D .

Offtopic! En slik "kondom" skal jeg kjøpe til Supra`n min.
Noen som vil være med på gruppekjøp? (Jeg vet at Steinar Stolen forhandler "kondomer". :P )
Haha Just kidding :D

#83464  av kaimagne

Hva er vitsen med å kjøpe en forsåvidt standard bil som en T23 Celica hvis man ikke tør å bruke den sånn som den er?

Forøvrig var det stilig med litt ekstra stuk på hood scoop'et på panseret (har tenkt på det lenge nå), og ditto stygt med spoiler i fremkant av takluka...

km

#83466  av Goose

han burte få tak i vinyl til bilen sin med stor GAY LORD på sidene av bilen og på bakruta tekst: DRIVED BY HOMO

#83480  av sindrejl

ikke bare se på kondomen, men lyktene da.. grøss

#83485  av memo

syns dere overreagerer.. enste som er stygt var de frontlykt-dekslene..

plastkondomen frampå skjuler jo mye av bilen...

#83504  av Goose

Hva med soltakspopiler og den røde driten han har på rattet?

#83510  av S-2000

At amerikanerne bruker "car-bra" til en del highway kjøring kan jeg forstå, selv om det er grusomt stygt (og jeg ville aldri funnet på å gjøre no slikt).

Derimot denne lyktdeksel mod'en var rett og slett gyselig.. Minner om sånn hull-ost (cheese is not my expertise) lagt over lykta. Nei, og nei!

Ellers ser bilen temmelig standard ut i mine øyne...

#83528  av Mr2Nyter'n;p

Men jeg forstår ikke... Kan man ikke lage bil-bh i litt forskjellige farger? Celicaen ville jo tatt seg bedre ut med rød bh... Litt dristigere med rød bh da.. Naughty :wink:
Seriøst... Kjekt å ha en sånn i enkelte tilfeller.. Skulle gjerne hatt en selv.. Rød vel å merke... :) Ellers var celicaen.. hmm... Ikke rart "ricere" er så upopulære borti statene når bilene ser sånn ut...