TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• solgt bilen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#479  av CelicaTurbo

Da er bilen min solgt og ny eier har kjørt sin vei med et stort smil i ansiktet :) Er litt vemodig å se bilen kjøre samtidig som jeg er stolt over å kunne gi fra meg en så fin bil. Men, nå er jeg på utkikk etter en like fin GT4 om jeg finner det.. skal se på en som er til salgs i Fredrikstad nå i påsken (er der for å treffe svigerfamilien) så de er jo mulig at jeg kommer tilbake til Bergen med en GT4 etter påske  :)

#480  av MR2turbo

Jeg fjernet linken fra siden min jeg... :) Håper forresten å få se bilen i dag, han skulle stikke innom hvis han fikk tid idag.. .

#481  av Steinmetz

Heisann

Hyggelig å se at flere i klubben skal ha seg en gt4, er igang med å kjøpe en selv.....svart 91-mod.
Men har det seg at disse er så dyre? er det pga kvalitet el.
hva er det?
TJ

#483  av CelicaTurbo

GT4'ene var vel ganske dyre allerede når de ble solgt ny, bl.a. pga ganske dyrt og komplisert drivverk, de har en del hester og er tunge (slår dårlig ut på avgifter). Toyota produserte 350.000 celicaer av denne modellen (90-93) hvorav 26.000 var GT4'er og Carlos Sainz versjoner, da er det ikke så vanskelig å se at det er en ganske sjelden bil egentlig og det øker jo verdien litt da.

og Ronny: Jeg har nok en ny bil innen 2 uker tenker jeg, med mindre noe går veldig galt da. Skal sjekke noen biler på østlandet og se om noen av de er bra så får jeg se.. jeg kommer ikke til å kjøpe det første og beste da men litt intensiv jakt skal vel resultere i et bra eksemplar vel?

#489  av jensi

Bare et lite tips:har du sjekket Celicaen på QXL?
Jens