Her ett firma som alle bør styre unna. Har selv prøvet å nå dei siden november dei svarer ikke på tlf. mail SmS eller tel.svarer. Har kjøpt litt styling fra dem før, leveringstid seier dei er 6-8 uker. Men sanheten er nesten 6-8 mnd.
Qee skrev:som sagt ovenfor her av supra_vigre, de hadde lokale på forus rett bortfor meg frem til nyttår... nå er de ikke der lengre og ingen vet hvor de er...konkurs?Dette burde da iallefall bekrefte at dette selskapet ikke er noe å satse på... Hvis man ikke ønsker å kaste bort litt ekstra kroner da...
S-2000: Jeg kan bekrefte utalige lokale handler med topstyling som virker enkelt og greit som svindel, virker som handler med kjentfolk går greit hver gang...
Anbefaler absolutt ingen og kjøpe hos topstyling, og da bryr jeg meg ikke om noen har hatt en god handel der også da..
Supra_vigre; hvis du skal handle mer deler så kan jeg anbefale et firma i usa som garantert levere (leverer spesielt til supra blant annet) + du slipper at en annen skal ta noe i mellomlegg