TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan lage falske bankkort?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #82629  av cameleon

Heheeey :D

Lurer på om noen har idè til hvordan jeg kan lage et bankkort lettvint?
Noen erfaringer? Kan selvfølgelig lage noe i paint da, men man kan ikke stole 100% på at det funger helt da.

#82630  av Erlend

Funker bra det med paint!! Men husk å lag deg gull eller platinakort når du først er i gang da.
Jeg har lagd meg gullkort selv, fordi det virker så mistenkelig med platina liksom...hvis du skjønner! :roll:
Vedlegg
bankkort.gif
bankkort.gif (3.13 kiB) Vist 4714 ganger

#82638  av Gjertsen

Erlend skrev:Funker bra det med paint!! Men husk å lag deg gull eller platinakort når du først er i gang da.
Jeg har lagd meg gullkort selv, fordi det virker så mistenkelig med platina liksom...hvis du skjønner! :roll:
Ser at bildet av deg, ligner veldig :D hehe

Ekke slikt ulovelig da? straffes med Domukent forfalskning. noe som er norges dyreste dom. eller er alt med bil strengere?
vel dette sees HARDT ned på.

#82639  av cameleon

Her er mitt første kort da.
Vedlegg
Bankkort1.JPG
Bankkort1.JPG (38.07 kiB) Vist 4695 ganger

#82643  av cameleon

Gjertsen skrev:
Erlend skrev:Funker bra det med paint!! Men husk å lag deg gull eller platinakort når du først er i gang da.
Ser at bildet av deg, ligner veldig :D hehe

Ekke slikt ulovelig da? straffes med Domukent forfalskning. noe som er norges dyreste dom. eller er alt med bil strengere?
vel dette sees HARDT ned på.
Så du liker ikke at det er mennesker med andre holdninger enn deg på et forum? Bare fordi jeg vurderere annerledes enn deg, og er villig til å bryte loven ( omg :roll: ), så er jeg et slags freak. mens du tydeligvis er medlem av moralens voktere, og er en fornuftig og lovlydig mann som selvsagt vet best. Vil min umoralske tankegang sørge for at dere blir anmeldt av politiet? Tulling...
.
.
.
.
( Ikke ta dette personlig. Dette er bare ironisk ment men hysj hysj :D .....)

#82663  av Gjertsen

cameleon skrev:[( Ikke ta dette personlig. Dette er bare ironisk ment men hysj hysj :D .....)
så den der i siste liten. rektignok så mener du nok noe av det du skrev te meg.

jeg bryter selv loven vær dag. er det ikke ulovelig å sleppe farlige gasser da? *fise* :D

men ga deg bare litt info jeg. pga ville aldri gjort dette selv. aldri sett meninga med dokument forfalskning.

det er min mening og side av saken.

#82664  av Mr2Nyter'n;p

Ai gått jår feik aidi, Carramellon :!: :!: :D
Vedlegg
uten navn3.gif
uten navn3.gif (3.94 kiB) Vist 4669 ganger

#82694  av Erlend

Nå er dette et forum da, så jeg oppfordrer flest mulig til å vise frem det falske bankkortet sitt så vi kan dele erfaringer og beskrive modifikasjoner!
Har hørt at MR2Turbo har en rimelig bra kopi av et platinakort, i lilla farge! Rimelig pimp!

Show us your ride...eh..kort!
BLING BLING er alt som gjelder :D

#82722  av Tor

Har en kompis som er flink og lage sånne kort, han kommer seg inn overalt med den som leg :)

#82735  av FireWalk

jeg tror nok dere kommer til kort alle mann i denne jakten på perfeksjon hva falske bank kort anngår :p

Hva med falske penger da? Jeg har en bra Scanner. Så om noen kan sende meg noen 1000 lapper så kan jeg scanne dem inn (må ha flere, slik at jeg får med de forskjellige nyansene så ikke alle ser så misstenkelig nye ut). Når dere har sendt meg en tusenlapp så vil dere få tilsendt TO tusen tilbake. Bra deal eller hva? dere har ikke råd til å IKKE slå til på dette tilbudet!
:lol:

#82776  av Oas

det som funker best for vanlig folk uten spesiele apperater og gjøre er å ta et fint sand papir og skrap fosikti bort alle tallene på bankortet ditt. så tar du i word samme størrelse og mellom romm og fyller inn noe alle de samme tallene bare med den alderen du vil, så printer du det ut på laser printer på et overhead ark eller printer på vanlig ark og kopiere på skolen til et overhead ark. vanlig blekk skriver funker ikke da blekke ikek vill sette seg på overhead arket. så klipper du til rundt det du har skrivet så overhead arket ligger akurrat langse den blå rammen rundt tallene som er/var på korte. så lim på med vanli lim stifft. selv om overhead arket blir hvit bak på ser man det ikek siden bakgrunnen på kortet er noe alla samme farge. du vil kunne se det siden du hvet hva som er gjort men vis du viser det til noen andre komerm de "aldri" til å se det. brukte det sånn fra jeg var 15 og oftte de kikka veldig nøye, var til og med en gang en av vaktene kom for å sjekke leg etter at jeg var inne for noen hade sakt jeg ikke var 18 og han kikka lenge men så ikke noe feil^^

#82782  av erling

Jai ar enig med dere. Jai skal nå kjåpe sjempestol tolbo til min bile. :o
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (11.36 kiB) Vist 4570 ganger

#82787  av sindrejl

Oas skrev:det som funker best for vanlig folk uten spesiele apperater og gjøre er å ta et fint sand papir og skrap fosikti bort alle tallene på bankortet ditt. så tar du i word samme størrelse og mellom romm og fyller inn noe alle de samme tallene bare med den alderen du vil, så printer du det ut på laser printer på et overhead ark eller printer på vanlig ark og kopiere på skolen til et overhead ark. vanlig blekk skriver funker ikke da blekke ikek vill sette seg på overhead arket. så klipper du til rundt det du har skrivet så overhead arket ligger akurrat langse den blå rammen rundt tallene som er/var på korte. så lim på med vanli lim stifft. selv om overhead arket blir hvit bak på ser man det ikek siden bakgrunnen på kortet er noe alla samme farge. du vil kunne se det siden du hvet hva som er gjort men vis du viser det til noen andre komerm de "aldri" til å se det. brukte det sånn fra jeg var 15 og oftte de kikka veldig nøye, var til og med en gang en av vaktene kom for å sjekke leg etter at jeg var inne for noen hade sakt jeg ikke var 18 og han kikka lenge men så ikke noe feil^^
at noen faktisk kan å lage falske kort her skremmer meg.... vil du lage et til meg?? :D trenger et nytt et for siste året før jeg blir 23 for å komme inn på de beste stedene ;)

#82791  av RedCelica

Oas: Lag et til meg også. :wink:

#82794  av Oas

hehe dere kan jo prøve selv, er jo lett det der.
ta og prøv dere fram med størrelsen på bokstaven eved å printe ut arket og sammen ligne med de som er på korte. Men det er jo uloveligt å gjøre dette da ^^ bare så jeg har sakt det hehehe