TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pettersen autoimport

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #81979  av 2r-e-rik

er det noen som har erfaring med å kjøpe bil derfra? han virker særiøs.
vis det er noe jeg lurer på så greier han å svare, uansett...
men det er sikkert noen som har en annen oppfatning av han...

Ã¥ forresten det er trond jeg snakker om her ja...

#82240  av Qee

kjenner noen som har handlet med han, de sitter hvertfall igjen med et veldig positivt inntrykk. Etter hva jeg har hørt ville jeg kjøpt bil av mannen.

#82254  av sindrejl

koselig.. tenkte å kjøpe supra derifra sometime :)

#82399  av NISMO

Er endel på 200 forumet som har kjøpt derfra, virker som d er godt fornøyd.

Og virker som d har en grei politikk om det er noe som går galt med bilen med det første.

Lykke til med kjøpet... :wink:

#82443  av 2r-e-rik

NISMO skrev:Er endel på 200 forumet som har kjøpt derfra, virker som d er godt fornøyd.

Og virker som d har en grei politikk om det er noe som går galt med bilen med det første.

jeg kjøpte en bil der å så begynte det å bli antydning til rust i hjul buen bak... jeg ringte han å lurte på hva han ville gjøre med det...
han ringte meg i dag å ba meg levere bilen så skulle han ordne det med en gang...
super service...

#82480  av Andreazz

2r-e-rik skrev:
NISMO skrev:Er endel på 200 forumet som har kjøpt derfra, virker som d er godt fornøyd.

jeg kjøpte en bil der å så begynte det å bli antydning til rust i hjul buen bak... jeg ringte han å lurte på hva han ville gjøre med det...
han ringte meg i dag å ba meg levere bilen så skulle han ordne det med en gang...
super service...
Har du kjøpt en av de røde mk3supraene han hadde/har?

#82577  av sindrejl

2r-e-rik skrev:

super service...
NYDELIG! Sånn service er det definitivt verdt å betale de ekstra kronene det koster å kjøpe fra firma..

#82604  av ErikG

Brodern kjøpte 200en sin derifra og styling. Han er behjelpelig med alt mulig. Ett veldig godt inntrykk av han.