TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gal danske drifter pÃ¥ offentlig vei

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#81157  av mr.two

Den gale av dem må jo være han som prøver å prate..haha, litt entusiastisk..

#81172  av cameleon

Sjekka webadressa som var lagt ut på videoen jeg.....men det var ikke akkurat biler der... :roll:

#81174  av Fredrik

mr.two skrev:Den gale av dem må jo være han som prøver å prate..haha, litt entusiastisk..
Han har litt snakke-vansker ja :lol:

TÃ¥pelig stunt btw!

#81176  av NISMO

Ikke mye i toppen på den kødden der nei...
Fortjener ikke livets rett når du holder på sånn.

Nytter ikke å si at du har full kontroll, for det har du ikke.

Blir forbannet når jeg ser sånnt :evil:

#81179  av Tor

Hahaha, folk er ikke rett noen ganger, han kunne jo ha drept halve dannmark med den operasjonen sin..

#81180  av cameleon

Den var vel litt drøy den der ja :?
 #81181  av Maverick

MÃ¥tte han ha uflaks neste gang og smelle rett i autovernet!!!! :evil: :evil: :evil:

#81186  av Tor

Eller over en trafikkøy :)

#81282  av NISMO

cameleon skrev:Sjekka webadressa som var lagt ut på videoen jeg.....men det var ikke akkurat biler der... :roll:
Hehe tell me about it :roll:

#81526  av Tor

skal jo også sies at han var ganske flink og drifte da, er ikke rare plassen her har til disposisjon heller.

#81592  av Gjertsen

syns igrunn det var genialt bra gjort jeg. trasig om han hadde kræsja. men kanskje bedre film om det skjedde? :D hehe

#81769  av Tor

Gjertsen skrev:syns igrunn det var genialt bra gjort jeg. trasig om han hadde kræsja. men kanskje bedre film om det skjedde? :D hehe
Joa, det er slik jeg kunne funne på :) Men det er jo helt klart at det er noe i den filmen som ikke stemmer, det er jo ikke akkurat gud og en hver mann som kjører slik på en offentelig vei med så mye trafikk.

#81791  av memo

han var uten tvil flink å kjøre ja...

#81814  av spkstrp

tror nok han tror han er gud heller for å si det slik