TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rød cs pÃ¥ tv2 nyhetene

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #81009  av ErikG

Så på tv2 nyhetene nå og der var det en rød cs som kom seg forbi fartskontrollen uten bot. Noen her? Fra Hordaland

#81017  av Kaizern

HYYYYL!

Din din **** :lol:

#81042  av Mr2Nyter'n;p

Haha! Var her for å legge inn innlegg ang det jeg og :D Deilig syn å se en av "våre" suse forbi onkel.. Mmh :wink:

#81072  av TurboKnut

RZ skilter ??

#81074  av GT_rider

Kan være kennethx eller kjelliken som jeg vet om. De holder så vidt meg bekjent til i Bergensområdet. Såg ikke onnslaget selv, så jeg vet ikke hvor det var. Men de har røde celica gt4/cs

#81079  av Kaizern

Det var i forbindelse med en fartskontroll utenfor Bergen...

#81080  av Amund

kjelliken var på jobb, og kenneth ver med meg... Men det kan forklare hvorfor politiet så rart på oss når vi var ute seint i natt å kjørte en tur... Det var før eg leste posten her inne

#81098  av sleeper

hva var historien bak det?

#81101  av Mr2Nyter'n;p

Det her må jo ha blitt filma før kl 21... hmm :)

#81122  av GT_rider

Skikkelig gåte dette.
Faktisk vittig dette, men jeg og en kompis på jobb satt og leste BA på jobb i går. Da var det reportasje om råkjøring, og de hadde tatt bilde av en 740 som var blitt stoppa. Etter vi hadde lest artikkelen, og diskutert litt sier han at habn hadde sett samme bile tilsalgs på autodb, merket som ny annonse. Da vi kikka på den var den ombygd til 940, og hadde t5R motor på 402hk.
Lurer på om han hadde kjørt litt for fort ja. Den holdt også til i Bergensområet, så det er her vest vi kan kjøre fort. Hvertfall i følge media.

#81212  av kennethx

hey, jeg er uskyldig denne gang! :roll:

#81262  av Kjelliken

:roll: jeg var på jobb og bussen går ikke så fort... :oops:

#81283  av GT_rider

Kjelliken skrev::roll: jeg var på jobb og bussen går ikke så fort... :oops:
Buss?????
Hva skal man med buss når man har Celica???

#81285  av Kaizern

GT_rider skrev:
Kjelliken skrev::roll: jeg var på jobb og bussen går ikke så fort... :oops:
Buss?????
Hva skal man med buss når man har Celica???
Regner med han er bussjåfør av yrke :lol:

Trangt å få 50 stk i en Celica :roll: