TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 by night

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6781  av jumbo

Trenger jeg si mer...? :twisted: :twisted:

Bilde

Hjemmesidene mine er oppdatert med midlertidig low rise conversion walk-though og noen nattbilder.

Bedre bilder kommer så snart jeg får vasket doningen og tatt bilder i dagslys/skumring!

#6784  av Christian

Ja men i jøss, du har da vel lommelykt eller en kraftig blitz!!! :P
Er nysjerrig jeg :wink:

#6785  av jumbo

Skal legge ut masse bilder i morra. Tolmådighet, tålmodighet! :mrgreen:

Jeg har jo faktisk ikke fått tatt ett eneste bilde av nyvasket bil etter at jeg kjøpte den... Flaut. Tenkte jeg skulle slå to fluer i en smekk i morra. Hvis ikke været blir for råttent da...

#6787  av Christian

.....ahhhhh...hater å vente på ting, men det har dere kanskje fått med dere :roll: :oops:

#6789  av jumbo

Okey da, helvete heller. Gi meg fem minutter...

#6800  av jumbo

Tja, ikke så verst :mrgreen:

Må få laget meg nye kåper til å erstatte de originale plastkollosene, men det drøyer nok en uke eller tre. Har dillet med de lyktene i over en måned nå, og har nok fort vekk en 40-50 arbeidstimer på de dersom jeg regner med matematikk/elektronikk/etc...

#6803  av chris

Du får begynne å sette de i produksjon 8)

#6804  av jumbo

jumbo skrev: og har nok fort vekk en 40-50 arbeidstimer på de dersom jeg regner med matematikk/elektronikk/etc...
Og 150 timer dersom jeg regner med all tiden brukt her på forumet :lol:

#6817  av Goose

jumbo jeg må se bilen din med de nye lyktene!

når? hvor? :D

kanskje vi kan samle oss og vaske bilene sammen eller noe?

#6818  av Christian

Ser bra ut det Jumbo :D
Hvordan har du tenkt å få til kåpa rundt lyktene?

#6831  av jumbo

Goose: Any time...

Christian: Jeg har noen tanker, men har ikke helt bestemt meg. Tror jeg lager en modell i leire/plastilina e.l, og bearbeider dette til jeg er fornøyd. Med en slik modell på plass, lager jeg en form av gips, og støper glassfiberkåpa i denne forma. Mye jobb, og det går sikkert til #$#@$@# de første forsøkene, men det burde ha all sjanse til å bli bra.

Ser for meg en løsning med en kåpe rundt lykta slik som originalt, og med ei leppe forover i underkant.