TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• testa ut bmw z3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #78872  av spkstrp

Deilig :) morro å prøve noe annet enn jappse ;) bil: 99 z3 med auto. rekkesekseren ga fra seg en fin purrende lyd, men kunne godt ha brommet litt mer :D
Ble ikke den helt store kjøreopplevelsen med 0 grader celsius og snø på nordnorske veier..

Bil interressen ble i alle fall vekket igjen hos meg.. skal ha noe cruise framkomstmiddel engang i alle fall .. :) er kommet litt over den "kjøre fort som fan" fasen :D

#78912  av Kjelliken

:? nå må du ikke skryte på deg noe her.. vi har sett det på grand turismo og der kjører du gris som bare det.... cruise du liksom hehehe.. den må du lenger ut på landet med... 8)

#78927  av @lpher

Z3 fungerer greit det...så lenge det er 6'er i den ihvertfall :)

@lpher

#78957  av eivind86

æsj nazi bil 8) :wink:

#78960  av S-2000

Z3'ene er faktisk fine biler, og er ganske underholdene...

Sportsbiler er det ikke (foruten om M-Roadster, og 2.8/3.0 literen), men de er utrolig underholdende (som roadstere flest)...

Eneste aberet med disse bilene som BMW'er flest, dugg i lykter og litt småfeil her og der... Grunnen til dette er jo at Z3'en er jo i bunn og grunn bygd opp på 3-serie deler hvorav det meste stammer fra E36 (understell++) og motorne er salig blanding av E36/E46 alternativer.

#78981  av Kebab gud

sliter sikkert med vsnlige BMW feil den og ...
alt må byttes ved 120.000km .. :P

#78993  av S-2000

Kebab gud skrev:sliter sikkert med vsnlige BMW feil den og ...
alt må byttes ved 120.000km .. :P
Har bilen hatt gode eiere er det generellt svært lite tull med Z3'ene...

Jeg har personlige erfaringer med disse bilene, og vil si de er godt skrudd sammen...

#78996  av Kebab gud

jeg har personlig erfaring med en 318 fra 99 ... alt må byttes ved ca 120.000 uansett på BMW ..
(motoren har begynt å klikke litt også :P)

#79036  av @lpher

Kebab gud skrev:jeg har personlig erfaring med en 318 fra 99 ... alt må byttes ved ca 120.000 uansett på BMW ..
Du skulle ha kjøpt IS med det samma ser du! :D

@lpher

#79063  av KK-ma70

Mulig de er gode å kjøre. Har kjørt mange nyere BMW'er. Men Z3 ser fortsatt ut som en SKO. iallefall den med ståltak. Liker Z4 mye bedre med tanke på utseende. Den BMW'n som overrasket meg mest er X5, utrolig hvor godt den sitter på veien med tanke på at det er en SUV(no e d no den eneste SUV'en æ har kjørt å da)
Men men, smaken er som baken og takk for det.. ellers har alle hatt mkiii supra :D

#79098  av angrykid

Kebab gud skrev:jeg har personlig erfaring med en 318 fra 99 ... alt må byttes ved ca 120.000 uansett på BMW ..
Hehe.. du har ett par rare utsagn av og til, du kebab gud :)

Du har personlig erfaring med 1 bil, levert fra bilfabrikken til bmw. Som måtte bytte "alt" ved 120 000. Derfor skjærer du alle andre biler levert fra samme fabrikken over sammen kam, og påstår at disse også må bytte ut "alt" ved 120 000. :)

Tja, bedre generalisering tror jeg ikke jeg har sett på ei stund.. :D:D

#79101  av Kebab gud

hvem har sagt det er erfaring med 1 bil?
bruttern min har BMW (der var "alt" ferdig byttet når han kjøpte den .. da den hadde gått 150.000)
onklen min hadde/har BMW (den nye har ikke gått over 60.000 engang, men den han hadde før måtte han mekke en del på ja .. 98mod)
en på jobben har en 320i (2001mod .. en del som allerede er byttet .. han har ikke rundet 50.000 engang)
er mer enn bare 1 ja ..

#79102  av S-2000

Hmm, selv om dette er jo litt off topic og ikke har stort med selve Z3'en å gjøre, så er jeg litt nyskjerrig på hva "bytte alle delene" som du peker til på BMW'ene er, Kebab?

Snakker vi her om motordeler? Understell? Er det noen spesielle svakheter alle har byttet?

Jeg for min del er iallefall sikker på at hvis BMW er dårlig som du sier, da er jeg spent på hva du ville klassifisert VW... (min mening ang. det merket og deres produktkvalitet, eller heller mangel på er jo velkjent)

#79142  av @lpher

KK-ma70 skrev: Mulig de er gode å kjøre. Har kjørt mange nyere BMW'er. Men Z3 ser fortsatt ut som en SKO.
LOL...når du sier det så :D
KK-ma70 skrev: iallefall den med ståltak.
Enig...faktisk litt mere sko-aktig denne :D
KK-ma70 skrev: Liker Z4 mye bedre med tanke på utseende.
En langt tøffere/boldere design på denne ja :)

@lpher

#79157  av kennethx

BMW er BMW, elsker å hate, elsker å griseflekke! :twisted: :twisted: