TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 VS Celica

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#78747  av GT4 CS

Kjører over deg med min gt4.
Bare vent :twisted:
Mohahahahahahahahahahahahaha, shit ,der glisa jeg kjeven av ledd i min ondskapsfulle lattertime :D

#78751  av cameleon

GT4 CS skrev:Kjører over deg med min gt4.
Bare vent :twisted:
Mohahahahahahahahahahahahaha, shit ,der glisa jeg kjeven av ledd i min ondskapsfulle lattertime :D
Ja gutta som kjører celica senker vel ikke bilene sine de nei :D

#78755  av GT4 CS

15cm bakkeklaring er laveste punktet, nesten SUV hehe :D

#78781  av Kjelliken

:shock: hun måtte jo selfølgelig kjøre over et lite byggesett. snakker meg og klasse forkjell..

Bygesett av celica i ren plast 198.-
MR 2 MK 2 100 000.-
Watching big mumma drive over a plastic car priceless for all else you got mastercard. :roll:

#78784  av Kaizern

TÃ¥pent :roll:

#78800  av sleeper

så den filmen jeg og... må være den mest uintresante filmen jeg noen gang har sett på nettet!

#78808  av kennethx

Sikkert sånn mindreverdighetskompleksgreie.....stakkars...

#78812  av Gjertsen

Ser jeg den støgge dama krysse gata skal jeg kjøre over a og spinne på trynet hennes :lol:
Syns mere synd på mr2'n for den trenger vel ny cluch og nye seter etter at den dundra her satt i den :D
Godt nyttår

#78820  av Master

Oi! her var det mange "sinte" Celicagutter :lol: Er enige med dere.. tåpent. Ser ut som det er fra et britisk program, og britisk humor er jo litt... tja.. spesiell :roll:

edit: evt nederlandsk? jaja.

#78843  av sleeper

hm.... hvordan forklarer du nedelansk humor da? har egentlig aldri tenkt på at nedeland har sin egen humor....`!?

#78875  av sindrejl

Gjertsen skrev:Ser jeg den støgge dama krysse gata skal jeg kjøre over a og spinne på trynet hennes :lol:
Syns mere synd på mr2'n for den trenger vel ny cluch og nye seter etter at den dundra her satt i den :D
Godt nyttår
sånn som hu der rusa trenger den nok ny clutch :D

#78898  av chris

hihi

mange sinte celica-gutter her nå ja :P

den videoen var forresten lagt ut på forumet her for et år eller to siden

#79047  av sleeper

er vel ikke akurat sinte men den var bare så utrulig dårlig...(hadde syntes det selv om det hadde vært en mr2 som ble kjørt over..)