TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva vi fikk til Jul

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #78486  av Mr2 Mk2

Ja da lurer jeg på hva alle fikk til jul..Hadde en knall kveld og fikk Momo Millenium ratt og xbox med leisure suit larry :D

kjekt med bilrelaterte presanger.
Vedlegg
1003303006hi.jpg
1003303006hi.jpg (28.74 kiB) Vist 1943 ganger

#78490  av RedCelica

Fikk dvdspiller. Og en hel del gavekort. :D Og masse andre ting.

#78498  av Kjelliken

:D fikk snø jeg :roll: eneste jeg ønska meg var snø og det fikk jeg så det andre jeg fikk er bare +++ heheh 8)

#78503  av spkstrp

hm.. 3 skjerf, et par sokker... 4 filmer bla 2 manga :) Nå gleder jeg meg bare til å komme til tromsø og teste ut z3'n :)
 #78504  av spkstrp

Jostein skrev:Ja da lurer jeg på hva alle fikk til jul..Hadde en knall kveld og fikk Momo Millenium ratt og xbox med leisure suit larry :D

.
hm virker larry kult? jeg lasta det ned men fikk det ikke til å funke, gå vist å modifisere noe "ini" filer men har ikke prøvd det nnå :)

#78526  av Tor

Shampo, Sokker, Undertøy, Flax lodd, Spill,

#78534  av DannyBoy

Fikk DVD-spiller, MP3-spiller, klær, treningsting, cash, + + +

#78535  av Fredrik

Sokker, t-skjorter, parfyme, no greier til å style håret med og penger.

#78543  av memo

kjøkkenutstyr (jeg flytter ut snart), klær, en god del penger, +++

#78558  av Gjertsen

Tor skrev:Shampo, Sokker, Undertøy, Flax lodd, Spill,
HAHA shampo faktisk :lol: påtide at du tar hintet :mrgreen:

Jeg fikk bare knall bra gaver i år. beste jula på mange herrands år.
Fikk ting til jeg flytter ut. Fullt kjøkkenservice 2 sett, kjelesett,kniv,håndkle,strykejern,ildfastform+++++
Knall bra jul. + får vel en gave av madammen om 2 dager også. den gleder jeg meg til. hehe

#78570  av Wishmaster

Kontorstol, shampo, klær, cowboyhatt, film, klokke ++ :D :D :D

#78586  av @lpher

Needless to say men :D "Julegaven" fra Pioneer skal det godt gjøres å toppe :)

Vel...fikk ihvertfall...en cool Peak hettegenser og Asics værsting-joggesko av min bedre halvdel :) ...og VI fikk selvfølgelig plenty av stæsj til nyleiligheta som er ferdig først i Mai :)

Madammen ønska seg en Apple iPod Mini ABOVE all else...så da var det bare å føye seg da :D Spesielt ettersom jeg kjøpte den i sølv til henne...slik at jeg kan låne den selv :D Fyttegrisen hvor bra lyd det er på denne lille rakkeren....OM man bytter ut de forferdelige plastikk øre-killerne som følger med! :D Thanx, Frank....for at du redda jula :D

Supran skal få nye hjullager og nye vinterdekk bak...samt 98+ frontblinkers hadde jeg tenkt...men det blir vel på nyåret kan jeg tenke meg :)

@lpher
Vedlegg
Lækkert!!! :)
Lækkert!!! :)
1092904260336pdp_43hde.jpg (85.55 kiB) Vist 1517 ganger
De ser ikke så busy ut in real life da :)
De ser ikke så busy ut in real life da :)
gel_numbus_520x260.jpg (23.29 kiB) Vist 1798 ganger
NEI! Det er ikke jeg som er avbildet....i katalogen til Peak! :D
NEI! Det er ikke jeg som er avbildet....i katalogen til Peak! :D
cortinakatalog28.jpg (22.19 kiB) Vist 1798 ganger

#78611  av doffy

klær, klær, klær.. skal vi se.. tror jeg fikk litt klær og...
Men så trengte jeg jo noen nye klær så det var jo bra nok ;)

#78615  av Tor

Gjertsen skrev:
Tor skrev:Shampo, Sokker, Undertøy, Flax lodd, Spill,
HAHA shampo faktisk :lol: påtide at du tar hintet :mrgreen:

Jeg fikk bare knall bra gaver i år. beste jula på mange herrands år.
Fikk ting til jeg flytter ut. Fullt kjøkkenservice 2 sett, kjelesett,kniv,håndkle,strykejern,ildfastform+++++
Knall bra jul. + får vel en gave av madammen om 2 dager også. den gleder jeg meg til. hehe
Tja, er vel kansje et hint :) hehehe

#78621  av cameleon

Jeg fikk, penger, diverse klær, diverse konfekt, CHROME SKIFTNØKLER av alle ting, en Lamborghini Murciélago (burago) av min bedre halvdel, pluss at jeg fikk shampo, barbermaskin og noe parfymegreier.

Jeg skulle også få en litt spesiell "etterjuls gave" av min bedre halvdel på tirsdag siden hun skal ligge over noen dager. Er så spent på hva det er jeg..... :roll: ...... :roll: ....... :roll: Håper det er nytt pusseskinn til bilen :mrgreen: