TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DF 15500

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6620  av mk1 black limited

Kom til å tenke på min forrige MR2 - skulle vel ikke tilfeldigvis være noen her som har sett (eller har) en rød mk1 med reg. nr. DF 15500? Da jeg solgte den gikk den nordover, men hva som har skjedd med den etter det aner jeg ikke. Hadde vært litt artig å finne ut...

Her er et bilde av den:
Vedlegg
MR2_2.JPG
MR2_2.JPG (49.54 kiB) Vist 4144 ganger

#6632  av CelicaTurbo

hm, så bra ut den da.. men det er ikke tinglyst heftelser (lån med pant) på bilen så da må du nesten ringe en veistasjon for å finne ut hvem som har den nå og hvor den kjører..

#6640  av bose

Hvorfor er alle bilene til Innset så strøkne?
Bare stå på du, Norge har godt av sånne folk som deg.
Litt synd at alle på skolen hater Mr2 så sykt, tør ikke å meke på den på skolen, en eller annen kommer mest sannsynlig til å gjøre no kødd med "jenta" mi :(

#6642  av chris

Da hadde jeg bytta skole................... :roll:

#6647  av mk1 black limited

bose skrev:Hvorfor er alle bilene til Innset så strøkne?
Tja...ser du veldig godt etter så var det faktisk en liten bulk på høyre bakskjerm ved den første kanten over hjulbuen...:-)

Men forøvrig var den utrolig strøken, mer strøken enn den jeg har nå (på slike steder som ikke synes utvendig...:-D).

#6649  av mk1 black limited

Forøvrig savner jeg de felgene - synes de gjorde seg utrolig bra på MR2 mk1.

#6659  av MR2turbo

En av de fineste røde mk1'ene jeg har sett.. Tror mye at det skyldes revolution felgene :)

Biltilsynet gir deg eier og adresse hvis du bare ringer dem og spør.. :)

#6699  av Erlend

5-eika felger er det eneste som gjelder på Mk1, det har jeg alltid ment. Nå ser ikke jeg hvor mange det er på disse, men de ser 5 eller 6 eika ut.... :D

#6707  av jumbo

5 :P

#6726  av Amund

Nesten helt lik min jo.. 8) bortsett fra at jeg har orginale felger da...

#6836  av Dalan

bose skrev:Hvorfor er alle bilene til Innset så strøkne?
Bare stå på du, Norge har godt av sånne folk som deg.
Litt synd at alle på skolen hater Mr2 så sykt, tør ikke å meke på den på skolen, en eller annen kommer mest sannsynlig til å gjøre no kødd med "jenta" mi :(
åssen skole er det du går på a?? må være bare tullinger der.. ;)
tør jeg vedde på de liker nazi-stål o.l. ? :lol:

#6840  av chris

Sikkert Volvo 240 og BMW 318 som er tingen der....

#6846  av Dalan

chris skrev:Sikkert Volvo 240 og BMW 318 som er tingen der....
hehe, som så mange andre steder... :lol:
skjønner ikke helt tankegangen til de folka.. 8)

#6848  av bose

Der har de sånn holdning at , jo mer tekno-dritt på tre bokstaver det er jo bedre er det!!Det er jo seff drit kult om det står BMW eller Volvo på dem da, og når jeg sier at Mr2`n er ganske rask , begynner de å sammenligne med Lamborgini og Ferrari børser og konkluderer med at Mr2 er no dritt :( , Men alle lærerne er helt Mr2 frelste!! :D

#6854  av Dalan

bose skrev:Der har de sånn holdning at , jo mer tekno-dritt på tre bokstaver det er jo bedre er det!!Det er jo seff drit kult om det står BMW eller Volvo på dem da, og når jeg sier at Mr2`n er ganske rask , begynner de å sammenligne med Lamborgini og Ferrari børser og konkluderer med at Mr2 er no dritt :( , Men alle lærerne er helt Mr2 frelste!! :D
ta det som et kompliment at de sammenligner mr2 med lamborghini og ferrari, det vill jeg gjort ;)
ville aldri sammenlignet BMW eller Volvo med italienske børser f. eks ;)