TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Innset, er ikke dette din bil?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6545  av Erlend

LOL! Det er MR2en til Jørn ja, noen har uten tvil kost seg med Photoshop :D Haha, så blodharry å late som det er en cabriolet... Jeg har sett samme MR2 på mange bilsider fordi originalbildet av Innset var så bra oppløsning/fargesamspill, samt at bilen hans ser bra ut da :wink:

#6582  av bose

Veldig lik.men cab`n mangler de gule ringene i midten av felgene.Og han karn må være jævla god i potoshop for å få til no sånt!!!
Lage den om til cab altså.

#6584  av Erlend

Den er ikke bare lik, det ER MR2en til Jørn sier jeg :lol:

Fotobevis!:

Bilde
Bilde

#6589  av jumbo

Dette levner vel liten tvil om det, nei... :mrgreen:

Bra photoshop-jobb, dog...

#6595  av Erlend

Indeed :P
Lurer på hva som var inspirasjonen til ham som modifiserte det bildet? Hva er vitsen med å *lage* en MR2 cabriolet?
 #6618  av mk1 black limited

Amund skrev:Fant dette på en supercharger.com. Ser ut som om noen har lekt seg på photoshop eller noe. Syns dette bildet er veldig kjent ut, har jeg ikke sett det på innset sin hjemmeside?! men da med tak...
Men i schwarte...tror jeg må ta meg en tur ned i garasjen og se hva som har skjedd...

Svin. :lol:

#6631  av CelicaTurbo

hehe, artig å ha en "verdenskjent" bil da :)

#6653  av mk1 black limited

Joda, men jeg foretrekker den i 'original' form...:-)

Forøvrig, 'dronninga' - som min mor ynder å kalle den, er i fin form, og har det taket den alltid har hatt. :lol:

#6656  av Inge M

mk1 black limited skrev:Joda, men jeg foretrekker den i 'original' form...:-)

Forøvrig, 'dronninga' - som min mor ynder å kalle den, er i fin form, og har det taket den alltid har hatt. :lol:
Enig med Jørn.

Eivind Andersen som har tatt orginalbildet, burde går til søksmål ;-) Det får da være måte på og ødelegge en fin bil og ett fint bilde.

Forøvrig finner jeg bare en feil i bildene i innlegget til Bose :-)

#6725  av Amund

hehe, artigt hvor mye merkeligt en kan finne når en surfer på nettet i sene nattestimer! :D
 #6760  av bose

mk1 black limited skrev:
Amund skrev:Fant dette på en supercharger.com. Ser ut som om noen har lekt seg på photoshop eller noe. Syns dette bildet er veldig kjent ut, har jeg ikke sett det på innset sin hjemmeside?! men da med tak...
Men i schwarte...tror jeg må ta meg en tur ned i garasjen og se hva som har skjedd...

Svin. :lol:
Det er nok bare det at du drakk så mye igår ,at du ikke husker at du brukte vinkelsliperen til no!! :lol: :lol: