TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ECE papir MR2 Turbo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6504  av jensi

Er det noen som har tips til hvor jeg kan få ECE papir på MR2 turbo?
Jeg tok kontakt med TUV i Kiel ,men de hadde ikke registrert noen turboer i systemet så de kunne ikke hjelpemeg.
Toyota Norge var veldig avvisende.De sa at de aldrig hadde fått tak i ECE papir på Mr2 .?
Finst jo noen som ordner dette her i Norge men de skal ha godt betalt for det.
Noen som har noen tips?

#6505  av Christian

Kom frem til det samme som deg, helt til jeg fant ut at alt er likt på en 90-92?mod turbo og na bil, og alt er likt på en 92-9x turbo og na bil.
Dvs at om man bytter til en turbomotor innenfor samme periode kan de faktisk ikke si noenting på det 8)
Få en toyota forhandler til å printe ut delenummerne på turbo/na og legg de på disken til biltilsynet, de kan egentlig ikke nekte deg å få bilen godkjent.

#6509  av jensi

Problemet er at jeg vil ha dokumentert vekt og effekt på Mr2 turbo.
Det er det som er problemet.
I "fahrzeiugbrief" står det feil vekt og feil effekt på bilen.
Jens

#6511  av chris

Christian skrev:Kom frem til det samme som deg, helt til jeg fant ut at alt er likt på en 90-92?mod turbo og na bil, og alt er likt på en 92-9x turbo og na bil.
Dvs at om man bytter til en turbomotor innenfor samme periode kan de faktisk ikke si noenting på det 8)
Få en toyota forhandler til å printe ut delenummerne på turbo/na og legg de på disken til biltilsynet, de kan egentlig ikke nekte deg å få bilen godkjent.
Men avgiften vil komme anyway :(

#6512  av Christian

Det kan du nok banne på ja... :cry:

Jensi : Da veit ikke jeg i alle fall...