TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• streetcar-racing

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6438  av memo

siden nå dette var off-topic, såeh :lol:

har starta ei sie, http://www.streetcar-racing.com ..jeg trenger folk som har peil på html/grafikk/php og alt annet av koding... nyhetsfolk, admins på forum, etc...
er ikke bare toyota, er generelt for gatebil eiere :)

om noen er interessert i å hjelpe til, ta kontakt på admin@streetcar-racing.com

og de som ikke er det, ta ihvertfall en titt innom siden :P
er ikke så mye der nå, men det kommer etterhvert

#6443  av chris

Jeg syntes jeg så en mr2 mk1 i galleriet :)
 #6445  av chris

memo skrev:siden nå dette var off-topic, såeh :lol:

har starta ei sie, http://www.streetcar-racing.com ..jeg trenger folk som har peil på html/grafikk/php og alt annet av koding... nyhetsfolk, admins på forum, etc...
er ikke bare toyota, er generelt for gatebil eiere :)

om noen er interessert i å hjelpe til, ta kontakt på admin@streetcar-racing.com

og de som ikke er det, ta ihvertfall en titt innom siden :P
er ikke så mye der nå, men det kommer etterhvert
siden du har et sånt domene, så er det vel ganske viktig at det blir skikkelig. Vil tro du får hits fra hele verden fra folk som søker etter streetcar racing. Da er det viktig at du ikke bare fyller et galleri med noe som ser ut som fest-bilder. Det burde du ha på en egen side, og kun holde deg til bilder som omhandler streetcar racing. bare et tips :D

#6447  av Erlend

Indeed :roll:
Ble litt forundret da jeg åpnet galleriet og det var fullt av alle mulige slags bilder, fra unger til datamaskiner :shock:
 #6477  av Amund

chris skrev: siden du har et sånt domene, så er det vel ganske viktig at det blir skikkelig. Vil tro du får hits fra hele verden fra folk som søker etter streetcar racing. Da er det viktig at du ikke bare fyller et galleri med noe som ser ut som fest-bilder. Det burde du ha på en egen side, og kun holde deg til bilder som omhandler streetcar racing. bare et tips :D
Enig der altså! Virker litt fjortis aktigt enda syns jeg..

#6483  av memo

dere har seff helt rett...jeg skal legge opp ett mer seriøst galleri, så bruke dette til "off-topic" bilder.. :)

Men jeg trenger likevel litt hjelp til siden..news postere etc...noen som kan tenke seg til å hjelpe?

-martin

#6518  av CelicaTurbo

hva med å foreslå mer konkrete arbeidsoppgaver..? "newsposter" er jo forståelig nok på et vis men hvilke nyheter er det snakk om? Generelle bil-nyheter eller nyheter knyttet til streetracing? (og de nyhetene er det vel ikke akkurat mange av)..

#6536  av memo

når jeg sier nyheter, er det nyheter om det meste som har med bil å gjøre...å bare ha info om gaterace vil bli alt for knabert, og vil bli lite å skrive om som du sier.
jeg tenker på alt fra nye biler som er kommet, viktige "events", imponerende tuninger som man kommer over, styling, etc...kort sagt, alt som har med bil og gjøre :)

-memo