TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Can you say "lowrider" ? (bilde)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #76467  av Ace

Kom over disse bildene når jeg gikk igjennom noen bilder jeg hadde liggende i noen bortgjemte mapper. (bildene er hentet fra div. sider opp igjenom årene så det er fult mulig dere allerede har sett noen)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#76483  av Tor

MErkelig den volvoen, er det en 760? 740? eller 850?

#76488  av bose

ligner v70

#76501  av Kebab gud

problemet med volvo stasjonsvogn er at ALLE ser likeut ..

#76507  av Shyggen

Personli tror jeg den volvoen har en 460 frontlykter, muligens grill og, custom panser, taksenka 240stasjonsvogn, eller.. SENKA 240 stasjonsvogn.. og muligens litt bredda :)

Så det på utstillinga, er en fet sak :) major customization.. :D

#76612  av Kjelliken

:? Det der må no være den laveste landbruks maskinen jeg har sett på lenge.. må no være helt jævlig og sette seg inn i den der med mindre man bare ragger 105 over baken da???? :roll:

#76614  av Dalan

Hehe, den pingvinen der var rimelig modig :D

#76636  av Wishmaster

Kjelliken skrev::? Det der må no være den laveste landbruks maskinen jeg har sett på lenge.. må no være helt jævlig og sette seg inn i den der med mindre man bare ragger 105 over baken da???? :roll:
upraktisk traktor på vinteren ja..

#76651  av Andreazz

Det er faktisk en gammel 145 herregårdsvogn!! Plat Oscar trur jeg han som har bygd den heter, en tulling fra sverige(hvor ellers) som har bygd mye sinnsyke volvoer. Blandt annet en 240 monster-truck.. Bilen på bildet er ganske kul da! Gate-godkjent å :) Det kuleste er at dørene, panseret og flippfronten er pnaumatisk, alt kan åpnes med fjernkontroll :P

#76652  av Andreazz

Kebab gud skrev:problemet med volvo stasjonsvogn er at ALLE ser likeut ..
Hvis man studerer volvoer litt så merker man at det er STORE forskjeller på de! Problemet er at mange bare overser disse gode bilene..(vet at dette er et toyota forum, men..)..

Unnskyld, det var ikke et løst panser på flippfronten :oops:
..Hvar sikkert en annen kjent volvo det..

#76669  av _speedy

Lurer på hvordan det er å sitte i den bilen... :)

#76692  av tojo

Hmm "lowrider" :? Hvilken av dem, den røde som trekker campingvogna eller den sorte amcaren i bakgrunnen. :D :? haha

#76719  av spkstrp

godkjent? yikes.. VOGNTOG :shock:

#76842  av Gjertsen

må jo værra DVERG han som eier den.
Noe for Weeman det der :mrgreen: