TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pen Corolla G6

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #76134  av Tor

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

Syntes den virka pen jeg, hva står G6 for?

#76144  av Syns

Jobbet tidligere med en som hadde en slik, og hvis jeg ikke husker helt feil sa han at eneste forskjellen fra standard er at den har 6 gir... :wink:
Og den Corolla-modellen ble vel bare levert med 1,3 l motorn :?:

g6

#76192  av torjusrr

den var vanvittig fin da. men bar 86 hk i den, vet at den også har blitt levert med 1,6 l men denne finnes det ikke mange av

#76259  av _speedy

Tøff liten sak det der! :D

#76291  av Tor

Syntes den var pen jeg, synn at motoren ikke samsvarer.

#76302  av celicat23

Tor skrev:Syntes den var pen jeg, synn at motoren ikke samsvarer.
Hadde en sånn en, og det som er positivt: grei bruksbil, og gøy å dra i brekket på vinteren for den var utrolig kontrollerbar.

Men når du slapp inn 300kg i den, så var det å gire ned i oppoverbakker for å holde farta. Kjipt.

#76359  av Remi

Syns skrev: Og den Corolla-modellen ble vel bare levert med 1,3 l motorn :?:
Du får dem med 1.6 naboen importerte en corolla fra tyskland automat gear og 1.6liter :wink:

#76368  av Tor

Haddet det ikke vært for auto kassa da, men kansje WRC modellen av Corolla kunne vært noe :)

#76373  av Kebab gud

ser at det er G6er tilsalgs med 1,3litern, 1,4litern og 1,6litern....

#76427  av Remi

Tor skrev:Haddet det ikke vært for auto kassa da, men kansje WRC modellen av Corolla kunne vært noe :)
Den hadde sikker røska litt ja. eller Corolla Gti foresten kalles dem T-sport dem å i disse dager?

#76441  av Speeder

Remi skrev:
Tor skrev:Haddet det ikke vært for auto kassa da, men kansje WRC modellen av Corolla kunne vært noe :)
Den hadde sikker røska litt ja. eller Corolla Gti foresten kalles dem T-sport dem å i disse dager?
Ja, men det gjelder såklart bare den nyeste typen.

#76477  av Remi

Jau va det æ tenkte. noen som har noen tall og komme med ? hk osv osv ?

#76503  av Kebab gud

på hva? G6?
der er det minst 3motorer ..
G6 står vel bare for at den har 6trinns manuell gir ..
tror ikke det er en "GTI" :P

#76585  av S-2000

G6'ene har catchy navn, og det er stilig med 6-gir. Men jeg husker fetteren min hadde en slik når han jobbet for Toyota, og den var ikke akkurat sprek.

Kule biler, bortifra at jeg ikke kan fordra frontlyktene. Utrolig hvor flinke Toyota har vært å komme seg tilbake på spor igjen etter å ha produsert flere mindre pene modeller i årene 94-99.

#76617  av Speeder

S-2000 skrev:Kule biler, bortifra at jeg ikke kan fordra frontlyktene. Utrolig hvor flinke Toyota har vært å komme seg tilbake på spor igjen etter å ha produsert flere mindre pene modeller i årene 94-99.
Tistill med deg :!: :D

Neida, men bilen har helt klart bruk for det siste giret, fatters kjører en standard corolla, og turtallet når jeg cruser på motorveien tør jeg ikkke tippe på, men høyt er edt i allefall. Ålreite biler å kjøre ellers syns jeg, hadde de blitt levert med lit mere motorkraft, kunn en slik vært innresang.