Jeg har senka min 90 mod 40 mm framme og 65mm bak, og har 8x17 ET 35 m/ 215/40-17. Ingen problemer med klaringer noen plass, har aldri noen gang tatt borti skjermen. Det er et TUV-godkjent sett som kostet ca 1600, vær sikker at settet er godkjent når det bestilles. Sjekk at støvmansjettene til demperene er intakte før demontering. Da den er såpass mye senket bak kappet jeg av 25mm av "gummistopperen" som ligger rundt demperen for å fortsatt ha fjæring. Litt problem å få av stabstaget som henger på demperen, måtte bruke muttertrekker fordi kula gikk rundt istedet for mutteren, umulig å få mothold. Viktig å få strammet denne skikkelig etterpå. Bremseslangen henger og i demperen, og må løses på caliperen og trekkes gjennom festet. Kan være lurt å vurdere nye dempere med det samme, 3 av mine var tomme for gass  (Gått 170000km, min og). Jeg monterte justerbare Koni (anbefales på det varmeste) bare noen måneder senere, og måtte gjennom samme leksa igjen. Koniene selges som insatser til de gamle fjærbeina, de gamle fjernes ved å ta av den store mutteren som ligger over simmerringen. Dersom denne henger veldig fast kan den åttekantede topplaten meisles av og man får bedre feste under. Bare pass på gjengene når man meisler.
Hjulstillingskontroll tilslutt selvsagt (Spissing og camber). Import Tuning har en pakke med Koni og fjærer til fornuftig pris.