TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• tørr humor...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #75954  av bose

Abdullah Jallah knulla Ulla i alle hulla fordi han ville bli Mullah.Bare tull sa Allah med de store balla, man blir ikke Mullah av å knulle Ulla i alle hulla, nå er det noen som har tulla med deg Abdulla

#75957  av GT4 CS

MÃ¥ synges:

Nå har vi vaska gølve å vi har børi ved,vi har skutt en svarting i nakken bak et tre.
Han ligger der og råttner,men jeg må bare le, for neste år er fettern hans på nøyaktig samme sted.
:D GOD JUL :D

(må legge til at jeg ikke er rasist)

#75966  av yeah580

:lol: :lol: :lol:

#75967  av memo

GT4 CS skrev:MÃ¥ synges:

Nå har vi vaska gølve å vi har børi ved,vi har skutt en svarting i nakken bak et tre.
Han ligger der og råttner,men jeg må bare le, for neste år er fettern hans på nøyaktig samme sted.

greit med dårlig humor, men spar oss fra rasisme :roll:

#75969  av Mr2 Mk2

memo skrev:

talentløst.....tviler det er HAN som har funnet opp "vitsen"...og den kan være morsom enten man liker utlendinger eller ikke...trokke ikke at DU av alle skulle være overfølsom :roll:

#75970  av sleeper

Jostein skrev:
memo skrev:

talentløst.....tviler det er HAN som har funnet opp "vitsen"...og den kan være morsom enten man liker utlendinger eller ikke...trokke ikke at DU av alle skulle være overfølsem :roll:
enig md deg der jostein :D

#75971  av memo

Jostein skrev:
memo skrev:

talentløst.....tviler det er HAN som har funnet opp "vitsen"...og den kan være morsom enten man liker utlendinger eller ikke...trokke ikke at DU av alle skulle være overfølsom :roll:
har ingenting med om hvem som har funnet opp "vitsen", og jeg personlig bryr meg minst om dette...

jeg tenker mer på at det var utlendinger her inne som reagerte ganske sterkt for en tid tilbake siden pga. "mildere" utsagn enn dette.

Med hensyn til dem syns jeg man burde droppe slikt.

Uenig får dere bare være :)

#75972  av larsst185

ja,litt selvironi må pepperkakene og ha.må og finne meg i litt av hvert som nordlending :D

#75975  av Tor

hahaha, trodde jeg skulle dø av latter her, skulle synge den 2 ganger med knakk sammen etter første linja :)

#75981  av Marlboro

:lol: :lol: :lol: :lol: morro. Memo: Hadde han bytta ut "neger" med "nordlending" eller "polakk" hadde ingen sagt noe.... Hadde han skrevet nigger eller pakkis hadde jeg kanskje kunne vært litt enig :roll: med deg, men nå bare overreagerer du, synest jeg da hvertfall.

#75984  av sw20

larsst185 skrev:ja,litt selvironi må pepperkakene og ha.må og finne meg i litt av hvert som nordlending :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#75989  av Tor

Syntes det bare var morro jeg, kansje siden jeg er fra Tromsø og ikke tar meg selv så høytidelig som dere sørlendinger gjør :)

#75990  av memo

Tor: skal sies at jeg er nordlending selv.

mulig jeg bare har blitt litt for voksen for humoren her da, ikke vet jeg
:)

#76002  av GT4 CS

Oioi, må bare atter en gang få presisere at jeg IKKE finnes rasistisk. Kunne like godt stått polakk eller politiker for min del, skrev bare av en vits jeg fikk på sms. Om noen følte seg såret pga dette beklager jeg sterkt, personlig synes jeg den var drit bra, lo så jeg gråt da jeg fikk den, og det var kun pga humoren ,ikke pga det handlet om KKK tendenser.
Beklager min syke humor :D

#76006  av sindrejl

jøss.. utrolig hvordan humor kan forandres til krangel :)