TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lancer Evo7

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6340  av chris

Har dere sett denne?

http://kouki.2y.net:8080/nekoball/happy ... cer250.wmv

Musikken passer fint forresten :)
Så dyktig ut til å kjøre til å begynne med, men jeg ble litt i tvil etterhvert.

(jeg bare åpna den i windows media player jeg, og trykket på "save as". trengte ikke bruke den recorder-saken)

#6345  av jumbo

Au!

Stakkars jævel. Noen som vet om det gikk bra med'n?

SÃ¥ jo unektelig halvproft ut en stund, ja... Proff eller ei, alle kan jo misse en gang... Eller hva sier du, Markus? :D
 #6346  av Bjørn MK1

Filmen var på en måte en fin hylest til bilen.
Hjerteskjærende.

#6364  av MR2turbo

jumbo skrev:Au!

Stakkars jævel. Noen som vet om det gikk bra med'n?

SÃ¥ jo unektelig halvproft ut en stund, ja... Proff eller ei, alle kan jo misse en gang... Eller hva sier du, Markus? :D
eeehhh :oops: skjønner ikke hva du sikter til, Jumbo?? hehe, neida alle kan drite seg ut ja.. :)

Forresten, Det var vel ikke noen som fikk filmet utforkjøringa mi? Hadde vært litt artig å sett nå etterpå..

-EDIT- Så filmen, og vil ikke si at den kjøringa så så veldig proff ut akkurat.. men uansett så er jeg utrolig glad for at jeg ikke endte på samme måten på våler i fjor.. Jeg var jo bare millimeter ifra å take bilen.. :(

#6367  av Goose

STAKKARS bilen! :(

jaja sånn kan det gå... :roll:

#6372  av chris

Synes det så lovende ut i starten, men..
Det gikk visst bra med sjåføren, rent fysisk. Hvordan han tok det psykisk, har jeg ikke fått høre. Jeg ville tatt det ganske hardt om jeg hadde kondemnert en splitter ny Evo7..

Men feile kan alle gjøre. Petter Solberg og gjengen drar av veien en gang i blant de også ;)

#6392  av Goose

chris: men Petter Solberg betaler ikke for bilen. :)

For han så er det bare morro å vrakke en Impreza WRC,
Hadde jeg hadd en Evo 7 så hadde jeg aldri kjørt sånn på banen, Det gjør jeg heller ikke med celica så da så... :wink:
(hm... tørr ikke?) JAPP! For glad i baby'n min! :roll:

#6396  av chris

moro er det nok ikke, for de trenger poengene. hehe. Men ja, de slipper å betale selv.
Men er enig, sånn ville ikke jeg heller kjørt, og absolutt ikke med en kliss ny evo7..

#6404  av blackmr2

Jeg ville kjørt sånn !!!!!!!!!!!!! :) ...hadde droppa det der med takrullinga seff !!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hehe

#6410  av mk1 black limited

For det første - sånn kjøring er det idiotisk å bedrive med andre ute på banen - se f.eks. hvordan han truer seg forbi den grønne Elise'n. Dette så ut som en vanlig banedag a'la det vi har her hjemme, og hadde han vært på banen sammen med meg hadde jeg kjørt i rett i depotet.

Det er klart det er underholdende å se på, men fort går det jo ikke...

Så - la dere merke til hvorfor det skjedde? Han hadde vrengt dekket av venstre felg foran, typisk det som kan skje hvis man kjører med for lavt dekktrykk (les: det man kjører med på landeveien) på bane. Se og lær, folkens...

#6424  av CelicaTurbo

Trodde han vrengte dekket av felgen når han skled sidelengs ut i grusen, og at dekkene da grov seg ned i grusen og bilen derfor rullet pga sideveis moment.. men, det var jo bare antakelser da :)

Ellers la jeg merke til hvordan han kjørte forbi den Elisen jeg også, absolutt ikke trygt :?

#6436  av jumbo

Jeg tenkte faktisk litt på det samme fenomenet da jeg så Jørns filmer fra Nurnburgring... Så ut som om det gikk langt sikrere for seg, men allikevel... Kjøre med godbilen på en åpen bane, der x antall andre gærninger prøver ut bilene sine er ikke det tryggeste jeg kan forestille meg...

#6442  av chris

jumbo skrev:Jeg tenkte faktisk litt på det samme fenomenet da jeg så Jørns filmer fra Nurnburgring... Så ut som om det gikk langt sikrere for seg, men allikevel... Kjøre med godbilen på en åpen bane, der x antall andre gærninger prøver ut bilene sine er ikke det tryggeste jeg kan forestille meg...
Evt der x antall er ute med gobilen sin, og èn gærning er ute å gjør det hele utrygt..

#6446  av Erlend

Hadde han råd til å kjøre sånn, hadde han råd til å miste bilen :)
Han fikk til en god serie med fine drifts før han taka da :P

#6450  av chris

Ikke spesielt pen kjøring, men brukbart bra. hadde det bare vært konkurranse, så .. Man kan jo ikke kjøre sånn på banekjøring ellers..