TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Chris!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6299  av Lars Erik Eriksen

Si bare ifra viss du får lyst på turbo... Da har du en ivrig kjøper i meg... :wink:
Kjøpte du denne bilen i fjor en gang?? Var interessert i en likens bil som ble solgt...

#6300  av chris

Er det meg du sikter til? :) Jeg kjøpte bilen hos TG Bil i fjor sommer ja (2002 altså). Tror det var den eneste 92 modellen de hadde inne på det tidspunktet. Resten var 91.

#6305  av chris

Min er ikke det nei. Men jeg ønsker jeg hadde...
De hadde èn turbo til salgs da jeg kjøpte min, og den var stygg og fullstendig utslitt.. ekkelt rødt utslitt ratt og girstang, og supermørke vinduer (greit med toning, men det får da være grenser :)). Hele bilen bar preg av å være knallhardt kjørt av en eller annen råner..

Så.. min tålmodighet (eller mangel på..) gjorde at jeg kjøpte den jeg har. Angrer ikke på bilen, men som sagt, ønsker det var turbo..
Hadde jeg sjekka litt med forsikringsselskap først, og hatt litt bedre tid og mer tålmodighet så.. men jeg skulle på død og liv ha bil da :D

#6320  av CelicaTurbo

Jeg solgte jo min MR2 med samme farge rundt påske i fjor og lurer på om ikke jeg husker en "Erik Eriksen" når jeg tenker på det? Det var en person som hadde et repeterende navn ihvertfall men husker ikke hvem det var. Var så mange som ringte på den bilen der men få som ringte igjen, og kanskje 4 stykker som var skikkelig giret på bilen over telefon men fikk vel sjokk når de sjekket forsikring for etter et par telefoner ringte de aldri igjen, men fikk jo solgt bilen da, til en litt snill pris kanskje men fyren ble nå glad for den. Han trodde jo faktisk at bilen var sliten og stygg pga prisen men ble nå totalt omvendt når han fikk se den første gang da. Et par steinsprut og ellers virkelig flott :) Savner den kjerra der ja.. men men, det dumme var at det rustet hull i radiatoren tre uker etter at fyren fikk bilen, hvilket var snodig siden det ikke var synlig rust noen andre steder på bilen men radiatoren er kanskje litt utsatt? Vel, jeg betalte halvparten av reperasjonen siden det var så kort siden han fikk bilen, var vel rettferdig og greit.
 #6334  av chris

Lars Erik Eriksen skrev::) Du kan jo se etter en turbo, så kjøper jeg din... :P :P
Hehe, vi får se. Blir ikke ennå uansett :)

#6342  av tahustvedt

chris, har du vært i Sørreisa noen gang?

Tor Arne

#6343  av chris

Vel, det kan godt være. Har vært stort sett overalt i landet. Men om jeg husker hvor Sørreisa var? neeh.. remind me :)

#6344  av tahustvedt

Ok, da var det nok ikke deg. :)

Sørreise er i Indre Troms, mellom Finnsnes og Bardufoss.

Jeg kjørte gjennom Sørreisa i Abarthen min en gang for noen år siden og da så jeg en blå MR2 så jeg bråbremset og rygget inn der den sto. Fryen som eide den var på besøk hos gforeldrene sine og hade kjørt helt opp fra en plass sørpå. Blått var stilig! :)

#6354  av Erlend

Blått er fett :D
Svart også for øvrig...kan styre meg for rødt, men det er en grei bilfarge hvis man klarer å ta godt vare på lakken.

Bilde

:twisted: :mrgreen: :twisted: :mrgreen: :twisted:

#6369  av chris

tahustvedt skrev:Ok, da var det nok ikke deg. :)

Sørreise er i Indre Troms, mellom Finnsnes og Bardufoss.

Jeg kjørte gjennom Sørreisa i Abarthen min en gang for noen år siden og da så jeg en blå MR2 så jeg bråbremset og rygget inn der den sto. Fryen som eide den var på besøk hos gforeldrene sine og hade kjørt helt opp fra en plass sørpå. Blått var stilig! :)
Var nok ikke meg da nei.
Btw, min er ikke blå. Den ser blå ut om kvelden, og i sterkt sol-lys. Er egentlig noe som heter mintgrønn.

#6370  av chris

Erlend skrev:Blått er fett :D
Svart også for øvrig...kan styre meg for rødt, men det er en grei bilfarge hvis man klarer å ta godt vare på lakken.

Bilde

:twisted: :mrgreen: :twisted: :mrgreen: :twisted:

jeg LIKER den der ;)

#6378  av CelicaTurbo

Den "aquamarine" fargen ble jeg selv aldri klok på, grønn på dagen, bortsett fra i sol lys hvor den ble blåaktig i highlight'ene, og på natten hvor hele bilen ble blå.. er en av de fargene jeg liker best på MR2'en og det var ikke tilfeldig at jeg kjøpte bilen med den fargen, selv om det høres en smule fløtete ut med "turkis" da :)

#6384  av Goose

den mr2 til erlend er sikelig in... :D