TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kona er pengesugen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#75070  av cameleon

Hadde jeg vært han ville jeg enkelt og greit satt en leiemorder på saken. Wastet kjærringa en gang for alle. Med slike pengesummer skulle ikke det ha vært noen vanskelig jobb heller. Betalt en pro en million og retten en million så hadde saken vært biff den :!:

#75189  av Tor

Hahah, er det rart det er krig i denne verden :)

#75275  av FireWalk

dette bare bekrefter den udødelige teorien om at damene kun er ute etter penger.. :p

Så mens 90% av dere går rundt og tror dere faktisk får draget på damene pga dere har kul bil, så er det som EGENTLIG skjer at damene ser bilen og tenker: oi! den der er sikkert dyr.. han er må ha myyyyye penger! og vips så er automatikken i hjernen deres igang. Da er dere plutselig et akseptabelt Mål.

Jo tykkere lommebok, jo mer draget har man..

Dette høres kanskje ut som tull og tøys fra min side, men jeg mener det seriøst. Det har blitt forsket på dette, og i alle tilfeller er konklusjonen den samme. Damer generelt ser ut til å ha en ubevist tiltrekning mot menn med penger.

Det har å gjøre med at de instinktivt søker menn som kan gi dem økonomisk trygghet, trygghet for deres fremtidige barn osv osv osv, uten at jeg skal gå i detalj her :-) Det er jo bare å se på amerikanske ungkaren eller hva det var. Damene trodde han var millionær. Men så var han bare en vanlig bygnings arbeider. Tror dere de hadde svermet slik om han og hatt samme interessen av han om de viste han var en underbetalt bygnings arbeider?...

Så gutter... neste gang dere skal ut på byen å sjekke damer, sørg for å ta ut 1000 kr i 50 lapper istedet for to 500 lapper.., og ha gjerne en 200 lapp fremst i bunken til en hver tid! Da blir lommeboken med ett mye tykkere. Sørg for at den pene dama i baren får et gløtt ned i lommeboka, og med det skulle alt være duket for "Pussy guarantie!" :wink:

klart.. det skader ikke med lit sjarm og et ok utseende heller.. :wink:

#75279  av cameleon

Det er så sant så sant det du sier FireWalk :D

Jeg prævde den femtilappmåten din før jeg. Utenom at jeg brukte hundrelapper hehe. Jeg var sammen med en ganske så pengegrisk dame for ett års tid tilbake. Jeg fant ut at hun hadde vært utro mens hun ante fred og ingen fare. Så for å være litt drittsekk så tok jeg ut tyve tusen i hundrelapper. Da hun fikk se den gedigene bunken så var hun såååååå glad i meg. Så jeg sa at nå skal vi ut å shoppe. Hun var jo så overlykkelig som det bare gikk an å bli. Helt til jeg stoppa bilen å sa at hadde det ikke vært for at du hadde knulla peder så skulle du ha fått litt du også, men nå kan du bare ha deg ut og ta bussen hjem og så fører du over de pengene på dette k.nummret når du kommer hjem.

Jenta var så på grinern og jeg dro til nermeste butikk og kjøpte meg en softis med karamellsaus :mrgreen:

Da jeg kom hjem så sjekka jeg kontoen og ingen penger hadde kommet inn. Så jeg tok kontakt og da tok jo kjekke peder telefonen. Var jo tross alt snakk om to laken her som jeg ikke ville tape. Så jeg skulle komme hjem til peder for å hente pengene. Så jeg og noen venner tok oss en tur. Da skulle jo han banke meg og greier. Det eneste som var så bra var at han ene av kompisene mine som var med jobber i politiet. Så etter at jeg hadde latt han dra til meg en gang så sa kompisen min at du får bli med meg du. Peder sa hvor og han sa stasjonen. Der ble han sittene over natta :mrgreen:

Nei lille meg klarte meg fint jeg :twisted:

Samt at jeg fikk tilbake pengene og hevnet meg :twisted:

Livet er bra noen ganger synes jeg hehe. :!: :wink: :!:

#75287  av spkstrp

Økonomisk trygghet hadde ikke vært dumt andre veien heller ;) ... "kjøp meg jaguar i morgen? *smiiiil*

#75289  av Neemi

cameleon skrev:Det er så sant så sant det du sier FireWalk :D

Jeg prævde den femtilappmåten din før jeg. Utenom at jeg brukte hundrelapper hehe. Jeg var sammen med en ganske så pengegrisk dame for ett års tid tilbake. Jeg fant ut at hun hadde vært utro mens hun ante fred og ingen fare. Så for å være litt drittsekk så tok jeg ut tyve tusen i hundrelapper. Da hun fikk se den gedigene bunken så var hun såååååå glad i meg. Så jeg sa at nå skal vi ut å shoppe. Hun var jo så overlykkelig som det bare gikk an å bli. Helt til jeg stoppa bilen å sa at hadde det ikke vært for at du hadde knulla peder så skulle du ha fått litt du også, men nå kan du bare ha deg ut og ta bussen hjem og så fører du over de pengene på dette k.nummret når du kommer hjem.

Jenta var så på grinern og jeg dro til nermeste butikk og kjøpte meg en softis med karamellsaus :mrgreen:

Da jeg kom hjem så sjekka jeg kontoen og ingen penger hadde kommet inn. Så jeg tok kontakt og da tok jo kjekke peder telefonen. Var jo tross alt snakk om to laken her som jeg ikke ville tape. Så jeg skulle komme hjem til peder for å hente pengene. Så jeg og noen venner tok oss en tur. Da skulle jo han banke meg og greier. Det eneste som var så bra var at han ene av kompisene mine som var med jobber i politiet. Så etter at jeg hadde latt han dra til meg en gang så sa kompisen min at du får bli med meg du. Peder sa hvor og han sa stasjonen. Der ble han sittene over natta :mrgreen:

Nei lille meg klarte meg fint jeg :twisted:

Samt at jeg fikk tilbake pengene og hevnet meg :twisted:

All ære til deg for denne cameleon :)

Men faktisk så må jeg si at veldig ofte sitter gutter og klager på at de ikke har råd pga dama krever ditt og dama krever datt, eller at damer altfor ofte er ute etter penger, og allikevel lar de seg lure og faller for disse damene og blir der fordet. Når det påpekes så er ofte tonen en helt annen og så er standard-kommentaren : "jammen, jeg vil jo være snill med dama mi".

Finn deg dame som ikke er spesielt materialistisk....problem løst!
Mange andre måter man kan vise at man er glad i dama på.

#75303  av Kjakan

cameleon skrev:
Meget god historie det der :)
Bra du turte å ta tak i situasjonen istedenfor og oppføre seg som en tøffel...

#75306  av kaimagne

Neemi skrev: Finn deg dame som ikke er spesielt materialistisk....problem løst!
Eller gjør som meg: Finn deg ei dame som har MER penger enn deg sjøl... :)
Da er du nødt til å imponere på annet vis enn med ei feit lommebok.
Nå er ikke dama mi spesielt imponert over T-Sporten min heller, enn så fin og sprek den er, så det betyr jo at jeg må ha noe annet som lokker...

Fritt frem for skitne tanker... ;)

#75408  av Tor

kaimagne skrev:
Neemi skrev: Finn deg dame som ikke er spesielt materialistisk....problem løst!
Eller gjør som meg: Finn deg ei dame som har MER penger enn deg sjøl... :)
Da er du nødt til å imponere på annet vis enn med ei feit lommebok.
Nå er ikke dama mi spesielt imponert over T-Sporten min heller, enn så fin og sprek den er, så det betyr jo at jeg må ha noe annet som lokker...

Fritt frem for skitne tanker... ;)
En mann etter min munn. Men det er sjelden med damer som har penger i dagens samfunn da :)

#75412  av Erlend

Kan skjønne dama jeg, siden mannen var en slask som skyldte 270 000 kroner. Men likevel, det burde ikke være nok til å ønske skilsmisse :P

#75418  av FireWalk

det er ikke bare bare å finne seg dame som ikke er pengegrisk... slik det ligger ann nå så er det kun om å gjøre å prøve å finne seg dame som ikke har unger fra før....... :shock: hehe.. så da får alle andre prioriteter komme på annen og trredjeplass osv... :?

den historien der likte jeg! sånn skal det gjøres! :)

#75428  av GT4 CS

Finnes desverre kvinner og menn der ute som tenker med andre ting en hjertet. Personlig hater jeg sånt da, uærlige folk kan gå og grave seg ned i en gjødselhaug, selv blitt lurt x-antall ganger av det motsatte kjønn, og hadde gitt opp håpet og finne ei snill jente,men i det siste uten og gå dypere inn i det har jeg funnet ut at det finnes håp for snille gutter oxo :D
Så tiden vil vise, og man lever jo i håpet :D

#75440  av spkstrp

Erlend skrev:Kan skjønne dama jeg, siden mannen var en slask som skyldte 270 000 kroner. Men likevel, det burde ikke være nok til å ønske skilsmisse :P
Hehe ja, kan jo hende fyren var en dritt sekk anyway, og kjerringa er vell redd han skal bruke hele formuen opp på en to tre så da er det jo bedre å skille seg og sikre halve beløpet :P

#75445  av Tor

Erlend skrev:Kan skjønne dama jeg, siden mannen var en slask som skyldte 270 000 kroner. Men likevel, det burde ikke være nok til å ønske skilsmisse :P
Kansje du har rett på dette tidspunktet ja :)