dette bare bekrefter den udødelige teorien om at damene kun er ute etter penger.. :p
Så mens 90% av dere går rundt og tror dere faktisk får draget på damene pga dere har kul bil, så er det som EGENTLIG skjer at damene ser bilen og tenker: oi! den der er sikkert dyr.. han er må ha myyyyye penger! og vips så er automatikken i hjernen deres igang. Da er dere plutselig et akseptabelt Mål.
Jo tykkere lommebok, jo mer draget har man..
Dette høres kanskje ut som tull og tøys fra min side, men jeg mener det seriøst. Det har blitt forsket på dette, og i alle tilfeller er konklusjonen den samme. Damer generelt ser ut til å ha en ubevist tiltrekning mot menn med penger.
Det har å gjøre med at de instinktivt søker menn som kan gi dem økonomisk trygghet, trygghet for deres fremtidige barn osv osv osv, uten at jeg skal gå i detalj her

Det er jo bare å se på amerikanske ungkaren eller hva det var. Damene trodde han var millionær. Men så var han bare en vanlig bygnings arbeider. Tror dere de hadde svermet slik om han og hatt samme interessen av han om de viste han var en underbetalt bygnings arbeider?...
Så gutter... neste gang dere skal ut på byen å sjekke damer, sørg for å ta ut 1000 kr i 50 lapper istedet for to 500 lapper.., og ha gjerne en 200 lapp fremst i bunken til en hver tid! Da blir lommeboken med ett mye tykkere. Sørg for at den pene dama i baren får et gløtt ned i lommeboka, og med det skulle alt være duket for "Pussy guarantie!"
klart.. det skader ikke med lit sjarm og et ok utseende heller..