TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota OGN

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6245  av Goose

Hei Kristian
Du jeg bare lurte hva som skjedde med planer om toyota-ogn.org?
:oops:
GÃ¥sa!

#6252  av jumbo

quuaack! Hehe.

Enig, toyotafiseringen bør komme igang snart, men Kristian er unnskyldt, tatt serverjobbingen i betrakning. hva med tsc-ogn? (Toyota SportsCar OGN) Vi vil jo ikke ha med HVA som helst heller, vil vi? :D En gammel, råtten HiAce (rolig, Christian!) er jo ikke HELT i gata :D

#6259  av CelicaTurbo

ts-ogn.org tenker jeg, litt kortere :) Og mulig jeg registrerer .no domene etterhvert også.

Men jeg har tatt en liten pause etter serveren og oppdatert eierlistene for et par brukere.. men jeg får vel få ræven i gir snart, litt dårlig tid på lørdag og deler av søndag men mulig jeg får gjort noe innimellom.

#6261  av Goose

Yeah!

Vi kommer til å akseptere alle toyota sportspiller, inkludert corolla T-Sport og sånnt eller bare virkelig sportinger som mr2, celica og supra?

#6262  av tahustvedt

Men er ikke Hiace midtmotor da? ;)

Tor Arne

#6266  av @lpher

tahustvedt skrev:Men er ikke Hiace midtmotor da? ;)

Tor Arne

Good Point ;-)

Hmmm....har vel ikke akkurat midtmotor jeg heller da ;-)
Men 53/47 vektfordeling og bakhjulstrekk er ikke helt bak mål
det heller ;-)

@lpher

#6268  av henningl

Goose skrev:Yeah!

Vi kommer til å akseptere alle toyota sportspiller, inkludert corolla T-Sport og sånnt eller bare virkelig sportinger som mr2, celica og supra?
Alle toyotaer med streamer i frontruten vel? ;)

#6273  av chris

tahustvedt skrev:Men er ikke Hiace midtmotor da? ;)

Tor Arne
HiAce har motor plassert under forsetene, oppå fremhjula. :)

#6274  av chris

Kanskje vår o store admin kan vurdere i hvert tilfelle om de er velkommen :)

#6275  av chris

henningl skrev:

Alle toyotaer med streamer i frontruten vel? ;)
Da er _jeg_ ute i hvert fall..

#6278  av henningl

Velvel... nå må dere nesten bestemme dere... være ekskluderende? eller ikke?

Skal dere drive å se ned på alle andre er det ingen som kommer til å like dere :lol:

#6279  av @lpher

henningl skrev:Velvel... nå må dere nesten bestemme dere... være ekskluderende? eller ikke?

Skal dere drive å se ned på alle andre er det ingen som kommer til å like dere :lol:
So...Youre saying....at det finnes noen som liker oss?! ;-)

@lpher

#6281  av Goose

Jeg stememr for Toyota OGN
Uansett så er det bare liv i de som har sportsbiler. Tror kke gammel bestemor med en corolla kommer til å skrive om chiping av sin 1,4 VVti :wink:

#6285  av CelicaTurbo

nei toyota-ogn er ikke aktuellt uansett pga at Toyota Norge nok kommer til å slå rimelig hardt ned på noe sånt, da blir det ts-ogn for "Toyota Sportscar - OGN" mener jeg.. jeg vil ihvertfall prøve å unngå navnekonflikter med Toyota.

Ellers angående "hvem som er tillatt" så har ikke jeg noe behov for å begrense det akkurat, alle er velkommen på forumet men jeg synes det skal være et krav at bilene skal ha et sportslig tilsnitt for å være på eiersidene, dvs at en '87 Corolla GL Sun ikke blir vist der, mens en Corolla GT gjerne blir det, tilsvarende med nyere biler, vanlig Corolla har ingenting med sport å gjøre, mens en Corolla T-Sport vil passe greit. Dvs alle biler av klasse "GTI" eller bedre :)

Er det noen andre som mener at det bør begrenses litt eller, og tror dere jeg er paranoid som prøver å unngå "toyota" i domenenavnet? Jeg vil ihvertfall prøve å være på trygg grunn..

#6286  av Bjørni

CelicaTurbo: Kan ikke skade å sende en mail å spørre, Toyota Norge altså..