TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT4 CS Med Vinge

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #74952  av Tor

Var innom sidene til http://www.tuningspesialisten.no/ .
Der inne er det et bilde av en GT4 CS med en kjempevinge. Noen som kjenner den?
Vedlegg
landevei.jpg
landevei.jpg (21.44 kiB) Vist 793 ganger

#74957  av tojo

Kjenner ikke til denne men kan det være den MR2Nytern prater om?
Mr2Nyter'n;p skrev:Kanskje det er den samme jeg har sett her på Tynset? Sett en gromgrom rød celica utenom det vanlige med en brukbart brutal vinge her i det siste..

#74982  av Tor

Jeg kunne kansje like den vingen der. Noen som vat hvordan merke det er? Tror den er ganske grom den bilen ja, er inne til mapping ser det ut som :) Eller bremsing :)

#74984  av GT4 CS

Ikke at det har noenj betydning, men er det ikke et vanlig gt4 panser på den der? Ser ikke ut som noe carlos panser. Men fet vinge ja :D

#74992  av Mr2Nyter'n;p

Den er ihvertfall observert her på Tynset... Bare i helgene egentlig... Kanskje en som har familie/dame her i nærheten? Aldri sett at'n har gitt på noe særlig ihvertfall.. Nydelig bil uansett... Sto parkert utafor et verksted her noen dager, så jeg fikk en nærmere titt på den.. Strøken lakkmessig og vingen kler'n faktisk veldig godt :D

#75001  av Tor

Jeg mistenker at det er en CS, er det ikke den orginale dempervatten som ligger oppunder huven da?

#75014  av GT4 CS

Tor skrev:Jeg mistenker at det er en CS, er det ikke den orginale dempervatten som ligger oppunder huven da?
Bare synes det ser ut som et standard gt4 panser jeg da ,og ic. Men har jo kun sett bilen på detr bilde der
Jau no blåste jeg opp bilde, og det er en gt4 med cs front. Ikke at det har noe og si da men :D

#75035  av Tor

Bøyer meg i støvet da GT4CS, noen som kjenner bilen? Har lyst på flere bilder av den jeg :)

#75046  av Remi

den vingen va brytfæl.. ras i dekning. men smak og behag

#75062  av Tor

Remi skrev:den vingen va brytfæl.. ras i dekning. men smak og behag
hehe, du likte den ikke :) Jeg er heller ikke fan av stor vinger men kunne like den der.

#75078  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Den er ihvertfall observert her på Tynset... Bare i helgene egentlig... Kanskje en som har familie/dame her i nærheten? Aldri sett at'n har gitt på noe særlig ihvertfall.. Nydelig bil uansett... Sto parkert utafor et verksted her noen dager, så jeg fikk en nærmere titt på den.. Strøken lakkmessig og vingen kler'n faktisk veldig godt :D
du sikter ikke til han dusten på alvdal vel? når jeg bodde der var det i hvert fall en fyr som hadde en rød celica, turbo og stor vinge. men jeg kan ikke huske at det var en CS riktignok..

#75085  av 2fastgt4

:) hvis jeg ikke husker feil nevnte Roger på FMS at den bilen var innom pga fusking og ujavn gange.FMS=tuningspesialisten.no=flisundet motorsevice.mener Håvar (DELELAGER)nevnte at det var gjort en del på den.fikk aldri tid til å finne ut mer. :cry:

#75130  av Mr2Nyter'n;p

chris skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Den er ihvertfall observert her på Tynset... Bare i helgene egentlig... Kanskje en som har familie/dame her i nærheten? Aldri sett at'n har gitt på noe særlig ihvertfall.. Nydelig bil uansett... Sto parkert utafor et verksted her noen dager, så jeg fikk en nærmere titt på den.. Strøken lakkmessig og vingen kler'n faktisk veldig godt :D
du sikter ikke til han dusten på alvdal vel? når jeg bodde der var det i hvert fall en fyr som hadde en rød celica, turbo og stor vinge. men jeg kan ikke huske at det var en CS riktignok..
Hakke peil jeg, men kan høres ut som at vi snakker om samme person her... Aldri sett'n faktisk.. Bare bilen... :) Ikke ofte han kan være ute og kjøre da.. Er jo ofte på Alvdal.. Hmm... Dårlig..

#75134  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev: Hakke peil jeg, men kan høres ut som at vi snakker om samme person her... Aldri sett'n faktisk.. Bare bilen... :) Ikke ofte han kan være ute og kjøre da.. Er jo ofte på Alvdal.. Hmm... Dårlig..
Han er/var i lag med ei av de tvillingbertene der (skal ikke nevne navn på noen i denne sammenhengen). Hu var forresten ganske så deilig (uten å si noe mer om den saken :twisted:)
Tror han var sånn pappagutt.. fikk bil av pappa etc.. :?

#75149  av Mr2Nyter'n;p

chris skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev: Hakke peil jeg, men kan høres ut som at vi snakker om samme person her... Aldri sett'n faktisk.. Bare bilen... :) Ikke ofte han kan være ute og kjøre da.. Er jo ofte på Alvdal.. Hmm... Dårlig..
Han er/var i lag med ei av de tvillingbertene der (skal ikke nevne navn på noen i denne sammenhengen). Hu var forresten ganske så deilig (uten å si noe mer om den saken :twisted:)
Tror han var sånn pappagutt.. fikk bil av pappa etc.. :?
Isj og usj! Urettferdig at enkelte får alt i fanget... Mmh... Tvillinger i fanget... *hirr* :P