TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kulde?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#74373  av tojo

:D Muhaha NICE :D

#75016  av GT4 CS

TIHI

#75409  av Tor

Genialt med AC eller bare kaldluft da :)

#75420  av FireWalk

ÅÅH! GJETT om jeg skal sette på MAX kaldluft i sommer da.. få med en lettkledd jente i bilen også la aircondition anlegget gå på max... videre er det bare å følge med for å se om det funker! :D
og ALT i forskningen og vitenskapens navn :wink:
Sist redigert av FireWalk den 08 des 2004 21:03, redigert 1 gang totalt.

#75505  av Anders gullstein

hmmm....faen at jeg ikke kjøpte en MR2 med AC :?

#75567  av Erlend

Se det på den lyse sida, du har lettere bil enn de med AC :)

#75608  av chris

Erlend skrev:Se det på den lyse sida, du har lettere bil enn de med AC :)
som jeremy clarkson sier.. weight just kills all the fun :D

#75693  av @lpher

chris skrev: som jeremy clarkson sier.. weight just kills all the fun :D
Burde ikke testkjøre biler han da? Blir for mye dødvekt i bilen da! :D

@lpher

#75732  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: som jeremy clarkson sier.. weight just kills all the fun :D
Burde ikke testkjøre biler han da? Blir for mye dødvekt i bilen da! :D

@lpher
hehe :D

#75743  av FireWalk

En utrolig sexy jente kommer opp på siden av Bilen til et medlem av dette forumet. Følgende scenario utspiller seg:

Jenta: Hei! tøff bil du har da? kan jeg få sitte på en tur? du skal få en blowjob! :wink:

Entusiasten: Nei erru gal???? Det Blir ekstra vekt det! Spesielt me de store puppene der! da går jo bilen dårligere! Dessuten sliter det ut støtdemperene fortere.... Så nei.. det blir bare dumt.. beklager...

Heldigvis for jenta så er det jeg som kommer i bilen bak. Og ydmyk som jeg er så tilbyr jeg meg å kjøre henne hjem. Til tross for den ekstra vekten:

Jenta: Hei! han raringen før meg ville jo ikke ha meg med... :cry:

jeg: neis.. det er masse rare folk på veiene.. Kul topp du har forresten! har du ikke BH under?? :shock:

jenta: takk, og nei, jeg har nok ikke det du... :wink:

meg: Ble det ikke forferdelig varmt her inne??? :idea: *skru på airconditionet* :D :D :D

#75771  av GT4 CS

Hehe, skikkelig 4 hjulsløft med dame og store pupper som sitter på i bilen kan være skummelt, de flyr jo veggimellom hehe. Og bilen blir ustabil under landinga.
AC = :wink:
Gøy og se maren engseth kjøre rally hehe, trur de har lagt ned ekstra mye penger i støtdempere i bilen hennes for og ungå at hun spretter av veien.

#75852  av Erlend

Skarru ha bil med AC, cruisecontrol, elektrisk alt, multifunksjonsratt og DVD-spiller så kjøper du deg Merce eller Lexus, ikke en MR2 eller Celica ;)

Satt litt på spissen det - men jeg mener nå at en sportsbil ikke burde være lasta med all slags remedier for å gjøre turen lettere - turen skal være opplevelsen i en sportsbil :D