TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny front !!! ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6010  av blackmr2

Heeeey ;)

I natt ble fristelsen for stor, jeg bestilte meg ny Bomex front til MR2`en ;) Har den om 3-4 uker, JIPPY !!!!!!!!!!!!!!!! :)

#6011  av jumbo

Hvilken front skal du ha, da? Ikke si at du har bestilt fronten "min" nå da! :P
 #6012  av blackmr2

Ja, ikke vet jeg !

Er ikke helt sikker på hvilken front du vil ha, valgte den på bildet nedenfor fordi den passer best til resten av det jeg har tenkt å gjøre med bilen, syns den fronten var råtøff ;)

Bilde

Må jo feire at jeg har fått meg fast jobb med noe ;) hehe ........blir mer iløpet av sommeren, trust me ;)

....deretter kommer jeg sørover ;)

#6013  av jumbo

Hehe. Du tramper ikke på beina mine hvertfall, pew! Jammen best for deg, tenker jeg! :D

Er fin front det der, men jeg foretrekker den med runde tåkelys. Tror jeg ender opp med mesteparten fra bomexkitet med de runde lyktene, minus motorlokk og speil. Mulig jeg bytter ut vingen med en original 98-spec mr2-vinge. Får se. Blir ikke før neste år uansett.

:)

#6024  av blackmr2

ja den fronten er også pen ;)

Gleder meg vannvittig til jeg får fronten, gøy med litt større prosjekter der man virkelig ser resultater ;)

....hvis ikke jeg får lite-skilt til den fangeren kjører jeg uten skilt fremme !!! Basta !

#6028  av jumbo

Enig, blir skiltløst på meg også. Får heller bøye det litt, gni det inn med litt blod og pelsrester, og spille skikkelig blond dersom jeg blir stoppet. :mrgreen:

Hvor bestilte du fra?

:)

#6052  av blackmr2

.....Jepp ! Det store stygge skiltet ødelegger jo alt ! :)

...bestillte fra et firma som en kompis av meg driver her oppe som heter RS.Consept !

Gleeeeeder meg sånn!!!

#6054  av Erlend

Gratulerer! Gleder meg til å se bilder :D
Den ser rå ut! Blir helt sikkert kjempebra, spesielt hvis du slipper skiltet :roll:

Men hva er det jeg ser over skiltet? Er det et HØL? Eller er det bare meg som ser syner? Man kan ikke ha et stort avlangt høl der oppe! Bilde

#6056  av jumbo

Tror Markus har en ting eller to å si om DET, men... :mrgreen:
 #6081  av blackmr2

....Oppps :)

HÃ¥per ikke Markus blir sint !!?

Han har litt mer utstyr en meg da, rimelig stort forsprang !!!! :)

#6093  av Christian

Den er fin den fronten der, og har man fin front må man ha luftinntak :)
Likte det "hølet" jeg :wink:
 #6094  av blackmr2

Jepp ;)

Kommer ALDRI til å sette reg-skilt på den fronten, også skal jeg ha den emblemfri forran som bake ;)

Tror dere Markus blir sint ? :oops:

#6103  av jumbo

Schlæpp åff, tror nok Markus lar deg leve :twisted:

Synes også at hullet i den fronten er pent. Skilt, derimot, er uaktuelt. Hadde vurdert det dersom jeg mot formodning skulle få innvilget lite skilt, men det er vissnok uaktuelt...

Tenkte, når jeg har kjøpt fronten, at jeg skulle spille litt på det tekniske problemet rundt at radiatorens luftstrøm blir blokkert fullstendig av et standard størrelse skilt (hvilket jo faktisk er sant i tillegg!). Om det hjelper gidder jeg ikke hverken tro eller håpe på, men det skal prøves når jeg kommer så langt...

#6183  av MR2turbo

@¤%§#"*te !!! Det var som svarte! DET ER FORNTEN MIN!!! :evil:

hehe.. Neida :) Er jo som jeg har sagt tidliger litt kipt når noen går ut og kjøper akkurat det samme sånn med en gang da.. Men jeg har jo SPL splittere og på den.. og sånn..

Er du god til å støpe glassfiber? Det va veldig mye tilpassing for å få den fin.. Og mye sparkling etterpå.. Men tror du at du skal klare det før mai??

Ang. det ekstra hullet såkommer det mere luft inn der ;)

#6188  av blackmr2

Nei egentlig ikke, men har kompise som jobber på karosseriverksted og lakkverksted :)

...men du har vel Bomex front, jeg kjøpte Bomex-style Akkurat samme fronten, bortsett fra at bomex-style skal være bedre tilpasset og lettere å sette på etter hva dem skrev i mailen til meg ! Håper det går neeeesten smertefritt ihvertfall!

....Har den vel på før MAi ja, men kan neppe komme til Våler, tror ikke dem vil gi meg fri da det er dekksesong :( ...snufs