TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Søndag 16 mars blir det "treff"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #5968  av mr.two

Da er fingeren dratt ut og det har blitt bestemt dato. Leste postene til Jumbo på poll siden, og da skjønte jeg at jeg burde finne en dato, raskt ! :wink: Så da blir det Søndag 16 Mars. Da er det også kjør 3 betal for 2, mrn jeg skal få sjekket iløpet av uke om vi kan gjøre noe annet .
Håper denne datoen går bra for alle !

#5969  av jumbo

Jeg kommer tilbake fra en båttur til Danmark denne søndagen. (business, not pleasure)

Dersom jeg tar bilen, kanskje jeg kan dra rett fra havne og ut til kartingen, slik at jeg får det med meg allikevel! Baksiden er at jeg ikke vet om jeg vil la bilen stå parkert ute i Oslo uten tilsyn i to dager :(

#5973  av Goose

jumbo: det er risky!

Hadde ikke tatt den sjansen :roll:

#5974  av jumbo

Hvordan er det for din del, Goose, skal du være med den 16.? Kanskje du kunne plukket meg med fra kaia i Oslo?

Har ikke mye lyst til å parkere uten tilsyn mer enn høyst nodvendig i Oslo, nei!

#5975  av Goose

Jeg har lyst men det er jobb helga mi så jeg kan desverre ikke... :(

men men, vi får ta det en annen gang...

#5989  av chris

jumbo skrev:Jeg kommer tilbake fra en båttur til Danmark denne søndagen. (business, not pleasure)

Dersom jeg tar bilen, kanskje jeg kan dra rett fra havne og ut til kartingen, slik at jeg får det med meg allikevel! Baksiden er at jeg ikke vet om jeg vil la bilen stå parkert ute i Oslo uten tilsyn i to dager :(
Hva med å parkere MED tilsyn? Finnes parkeringshus som har god overvåkning. Aker Brygge f.eks.

#5991  av jumbo

Joa, det er jo en mulighet, det. Skal sjekke litt.

Når på dagen blir det kjøring?

Og hvor mye kjøretid, inkludert leting, må jeg regne med fra kaia i Oslo til HH karting?

#6000  av anders

JUMBO: Parker bilen din under OSLO S, der er det kostant 2 vakter med syn over hele parkeringen... du må gjennom en bemannet stasjon for og komme ut, og hele huset låsesw om natten... Jeg fikk besjed om og hente mopp og skure fordi jeg pissa der inne en gang... De følger med!

#6008  av jumbo

Dette høres jo ut som en grei mulighet. Ikke er det langt fra kaia heller.

#6029  av bose

Er det noen som kan plokke meg opp i Tønsberg distriktet?Jeg har ikke lappen ,men Mr2 har jeg! :shock: (kjipt at jeg bare har fylt 16 :cry: )

#6032  av jumbo

Er redd det blir vanskelig for meg, ettersom jeg ankommer Oslo med danskebåten på søndag morgen... Regner meg at jeg blir en moderat utfordring på go-cartbanen! :wink:

Håper noen andre melder seg så du får blitt med.

Folkens! NÅR på dagen blir det aktuelt å starte? Dersom det ikke blir altfor tidlig, kunne jeg kanskje rukket å plukke med bose fra Drammen...

Noen tanker for når vi starter?
 #6039  av chris

mr.two skrev:Da er fingeren dratt ut og det har blitt bestemt dato. Leste postene til Jumbo på poll siden, og da skjønte jeg at jeg burde finne en dato, raskt ! :wink: Så da blir det Søndag 16 Mars. Da er det også kjør 3 betal for 2, mrn jeg skal få sjekket iløpet av uke om vi kan gjøre noe annet .
Håper denne datoen går bra for alle !
Vi må da vel få en bedre deal enn det, når vi kommer mannssterk og i gruppe?

#6095  av Christian

Kan sikkert plukke med meg Bose jeg...kjører forbi likevel :)
Så slipper Jumbo å kjøre tilbake igjen fra Oslo, om han ikke vil kjøre mest mulig da :wink:

#6101  av jumbo

Flott om du kan ta'n med, Christian! Jeg sliter nok med tidsskjemaet som jeg gjør... Tror den forbanna båten er inne ca. kl 1000, det vil si at jeg er i bilen 1130/1200 eller der omkring.

For ørtende gang: Når føler folket for å starte kartinga?

Og spm. 2: Hvor ligger HH karting hen? Noen som kan gi meg et par grove kjøreinstrukser fra Oslo S?

#6124  av Christian

Midt på dagen er fint for meg i alle fall.

Kjøreinstruks er helt nødvendig.
Hater bykjøring, spesiellt når jeg ikke aner hvor jeg skal :wink:

Jada, jeg veit. *Bønda i by'n*