TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart MR2 Ring3 kl 2100 i gÃ¥r

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #73477  av TurboKnut

Ble forbikjørt av en sort Mr2 Mk2 på Ring 3 i går kveld i 21-tiden like ved Sinsenkrysset... Tror den var UE reg?????????

Jeg legger vanligvis merke til alle reg.nr men var opptatt med å lese navigasjon samt å prate i mobilen så jeg fikk ikke så mye med meg av Mr2'n eller det som ellers skjedde på veien.... . :lol:

Noen her?
 #73645  av mr.two

TurboKnut skrev:Ble forbikjørt av en sort Mr2 Mk2 på Ring 3 i går kveld i 21-tiden like ved Sinsenkrysset... Tror den var UE reg?????????

Jeg legger vanligvis merke til alle reg.nr men var opptatt med å lese navigasjon samt å prate i mobilen så jeg fikk ikke så mye med meg av Mr2'n eller det som ellers skjedde på veien.... . :lol:

Noen her?
Ikke meg, men jeg vet det pleier å stå en sort mr2 i krysset ved Snap Drive nedenfor Storo.

#75621  av Dont_Panic

var ikke min håper jeg, min stod på en parkering ikke så langt unna, men jeg var ikke i oslo :?

#75746  av kaimagne

Den bilen sto parkert på Majorstua/Briskeby en kveld, så jeg var bortom den og la et lite laminert visittkort på frontruta. Tror det var UE-registrering på den. Forhåpentligvis tar noen hintet... :)

Har forresten også gitt visittkort til ei Celica-dame på Fosen! Jeg er overalt - alltid!

Har delt ut ca 30 stk nå, må lage flere.

Kai Magne

#75747  av kaimagne

Rettelse, ny feil følger...

Det var en sort MK3 jeg la lapp på ruta til... :)