TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utløsningsrekorder hehe

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#72139  av Tor

Hahahha,,,

I storhetsdagene på 80-tallet var det full rulle fra morra til kveld.

Fikk fatt i en sinnsyk god film da jeg var rundt 15, tror jeg telte 9 ganger fra morra til kveld.

de siste to blåste'n bare blårøyk og jeg hadde såre nøtter i ei uke......
 #72143  av Maverick

Hihi, morro å lese .. Mye gamlinger, ehh? :)

#72147  av GT4 CS

Hu enya er nokk ei grei dame og bli med hjem :D :D

#72161  av Tor

Tror det er en del gamlinger der inne.

#72181  av GT4 CS

gamle damer har masse erfaring, og vi noe yngre har en vill fantasi. Kan anbefalles en gang iblant 8)

#72190  av Tor

Ønsker meg en eldre dame jeg :) Rundt 25+ og en veltrimmed kropp :)

#72199  av sindrejl

Tor skrev:Ønsker meg en eldre dame jeg :) Rundt 25+ og en veltrimmed kropp :)
ekke alene der.. :P er nok "litt" villere i senga da dem stortsett gir blanke i å bli flau og piss..

personlig ligger vel på 7ganger, men det var under samleie på 3timer ca. Hu ble sjokkert og visste ikke at gutter kunne sånnt :D

#72211  av GT4 CS

Som dama spurte en gang, hvor lang tid tar det før den er stiv igjen? Er den blitt slapp enda spurte jeg, og vips så fortsatte pulseringen med frydepinnen. Mange eldre damer er ikke og fornekte nei. De vet litt oftere en ungjentene hva som skal til for og gjøre oss avhengige :D
Rekorden vet jeg ikke, men lå en hel helg og polerte smultringstativet. !,5 time søvn hele helga. Da var det tøft og kjøre egersund til oslo :D

#72234  av angrykid

Jeg følte meg med ett veldig veldig gammel....

og jeg er bare 25 selv.. sigh.

#72237  av GT4 CS

Og jeg snart 26. Får vel legge oss inn på gamleheimen og gommle vaffler da angrykid :D

#72307  av Tor

angrykid skrev:
Jeg følte meg med ett veldig veldig gammel....

og jeg er bare 25 selv.. sigh.
Jeg er strax 18 :)

#72319  av jumbo

Jævla unger jeg er omgitt av :P

Eldre dame på 25?? Er jo bare smårips det jo! :D

Btw, kom nettopp til å tenke over hvor (u)passende avatar-bildet mitt er i denne tråden :wink:

#72448  av Tor

Nå er det 25+ da. Og det Jumbo bilde tok seg ikke bra ut i denne sammenhengen da :) Eller kansje 30+, 2 unger, hus og sint eks mann. Snakk om pakketilbud, slipper tenke på noe :)

#72501  av Neemi

Hvis jeg var gutt og samtalen var omvendt:
"Trenger ikke være gammel og erfaren når man er naturtalent"

:lol: