Hepp.
Ettersom ikke alle har tilgang på online diskplass til å legge ut diverse, kan jeg tilby litt online plass til forumets brukere. Jeg har laget en ftp-konto. Denne er kun ment brukt for forumets brukere, og jeg ber dere derfor om å ikke spre dette utover alle vidder. Da blir jeg bare nødt til å stenge...
adressen er ftp://ankh-morpork.no
login: mr2
pass: ogn
Det er i utgangspunktet fritt fram til å uploade filer, men akkurat nå er det kun ca. 0.5 GB ledig plass. Skal rydde litt snart. Om et par uker blir det 120 GB mer
Det er greit å refere mindre filer (som bilder og slikt) fra f.eks forumet.
Katalogen dere logger inn på via ftp, er mappet som
http://ankh-morpork.no/mr2/public
For downloads av større filer (som f.eks filmene), ber jeg om at dere bruker ftp.
Loginet er foreløpig begrenset til 4 brukere samtidig, slik at hastigheten holdes over et visst minstemål.
Tilbakemeldinger/forslag/kritikk er som alltid velkommen!
edit: la denne som sticky for nå
- webmaster -
Ettersom ikke alle har tilgang på online diskplass til å legge ut diverse, kan jeg tilby litt online plass til forumets brukere. Jeg har laget en ftp-konto. Denne er kun ment brukt for forumets brukere, og jeg ber dere derfor om å ikke spre dette utover alle vidder. Da blir jeg bare nødt til å stenge...
adressen er ftp://ankh-morpork.no
login: mr2
pass: ogn
Det er i utgangspunktet fritt fram til å uploade filer, men akkurat nå er det kun ca. 0.5 GB ledig plass. Skal rydde litt snart. Om et par uker blir det 120 GB mer

Det er greit å refere mindre filer (som bilder og slikt) fra f.eks forumet.
Katalogen dere logger inn på via ftp, er mappet som
http://ankh-morpork.no/mr2/public
For downloads av større filer (som f.eks filmene), ber jeg om at dere bruker ftp.
Loginet er foreløpig begrenset til 4 brukere samtidig, slik at hastigheten holdes over et visst minstemål.
Tilbakemeldinger/forslag/kritikk er som alltid velkommen!
edit: la denne som sticky for nå

Jan
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke