TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• IKEA-bil (humor)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #70649  av kaimagne

Vil ha! Vil ha! :)
Vedlegg
IKEA flatpakke...
IKEA flatpakke...
IKEA_Auto.jpg (61.85 kiB) Vist 445 ganger

#70680  av Kjelliken

:? følger det med en sånn hayens gjør det selv bok også??? og har de andre modeller også???? :shock:

#70683  av GT4 CS

genialt :lol:

#70696  av Tor

Skru selv bil, morro med sånne.

#70708  av Castrol

Hehehe!

Legger merke til produktnavnet! :wink:

Vi er ihvertfall tre stk her på forumet som heter Karl. (To med K og en med C..)

#70848  av Tor

Hehe, er vel ikke rare bilen du får der. Men den funker sikkert.

#71966  av Anders gullstein

Den har da skikkelige sportsstoler da denne Karl :lol:

#72078  av Rolfis

Kan tenke meg det blir diverse bannskap når man oppdager at det mangler x ant. bolter/muttrer og at monteringsbeskrivelsen er skrevet på dårlig svensk.. :wink:

#72085  av Anders gullstein

Hehe...... Konge, det pleier da ikke å stå eit klauva ord i ikea bruksanvisningene. Kun noen defuse tegninger, og de tegningene i starten som viser at du må bygge bilen må en matte og at du kan ringe ikea hvis du har problemer med å få sammen bilen. Hehehe, hvor mange ganger har en ikke lurt på hvilken skrue en skal bruke på disse ikea tegningene, tenk deg hvordan det ville ha vært på denne :lol: .

#72314  av Tor

Bruksanvisningen er sikkert på japansk og skal du behøve reserve deler må du kjøpe ett helt nytt sett.

#73863  av bose

:lol: :lol: :lol:

#74786  av Tor

Det er iallefall sånt fet bruker og være da.

#76718  av Gjertsen

Rolfis skrev:Kan tenke meg det blir diverse bannskap når man oppdager at det mangler x ant. bolter/muttrer og at monteringsbeskrivelsen er skrevet på dårlig svensk.. :wink:
Slik det er med ALLE IKEA varer :lol:
men foretrekker heller bensin bil jeg gutter. bedre å skru slik.