TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-ogn person pÃ¥ autofilmessa

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#69604  av Turbo 4x4

Det var nok meg ja...

#69606  av GT4 CS

Kunne ikke vært meg, fordi jeg spradet rundt med en liten svart tanga og kryssreimer. Hadde forøvrig en raggsokk dyttet nedi forran om noen følte seg brydd

#69633  av Ã¸xseth

He he. så det var du som prøvde deg på jan erik

#69635  av jumbo

Haha, var der på lørdag jeg og, men aldri igjen.... blir å ta fri på en hverdag neste gang, det er sikkert. Alt, alt for mye folk.

#69646  av GT4 CS

Prøvde meg på alt som gikk på to bein og er over 16, så sant det er damer vi snakker om her, men kan i et ubemerket øyeblikk ha bommet og gnidd meg litt inntil jan erik i iveren etter og se alle damene der inne.

#69688  av Tor

GT4 CS skrev:Prøvde meg på alt som gikk på to bein og er over 16, så sant det er damer vi snakker om her, men kan i et ubemerket øyeblikk ha bommet og gnidd meg litt inntil jan erik i iveren etter og se alle damene der inne.
Singel livet er ikke lett :)

#69904  av GT4 CS

Senebetennelse og ekstra sene kvelder forran datan er en singel kar sin hverdag. Den største fordelen er at ingen bjeffer om alle penga går til bil da :shock:

#70726  av CelicaGT

Såg noken andre på messa også :D :D :twisted: :twisted: :D
Vedlegg
synd med duden som kom med i bildet :-)
synd med duden som kom med i bildet :-)
DSCF0070.JPG (360.72 kiB) Vist 2334 ganger

#70747  av GT4 CS

NICE 8)

#72946  av Tor

Biilde :) Smiiilll

#72953  av Remi

Gi det bilde til en mann som kan PS :D :D

#73361  av CelicaGT

Kunne sikkert tatt eit bedre bilde av berta, men det er sikkert litt dumt å be han fotografen om å flytte seg litt så eg kunne få ein litt bedre vinkel :-)

#73374  av GT4 CS

Glad ikke jeg hadde med meg kamera hehe. Men bilde ditt er bra det :D Du fikk med det viktigste, nemlig at du tok bildet skrått bakfra. 10 poeng :D

#73430  av Tor

GT4 CS skrev:Glad ikke jeg hadde med meg kamera hehe. Men bilde ditt er bra det :D Du fikk med det viktigste, nemlig at du tok bildet skrått bakfra. 10 poeng :D
Skulle fått en enda bedre vinkel da. Lurer på hva disse damen som ligger oppå en bil mens 1000 Ball Hesta står å ser på dem :) Kan ikke føle seg smart da. .