TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Photoshop - Lexus IS 200 og Toyota MR2 mk3!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #68998  av Erlend

Kom over noen høykvalitets-Lexusbilder på nettet, måtte leke meg i Photoshop litt etterpå :) Gjorde dette veldig raskt og gæli, 10 minutter el no... Hva synes dere?

Etter/Før
Vedlegg
Shoppa IS300
Shoppa IS300
Lexus-IS300-034.jpg (168.24 kiB) Vist 205 ganger
Før
Før
Lexus-IS300-034.jpg (129.51 kiB) Vist 175 ganger
Sist redigert av Erlend den 11 nov 2004 23:23, redigert 1 gang totalt.

#69020  av _speedy

Dritbra! Den ble 3 x råere! :D

#69103  av Tor

Feet :)

#69250  av Erlend

Takk takk :) Tror mye kan forbedres på en IS bare med 3 knep - diskret bodykit, store felger og lett soting :)

#69674  av Johnny_Bravo

Dæven det var jo drit bra. jeg prøvde meg litt på bilen til en venn av meg. jeg brukte sikkert en time og dette ble resultatet. det er jo skikkelig bad i forhold til hva du gjorde.

faen jeg har hvist slettet bildet.

men hvordan klarte du det?

#69851  av Erlend

Det er ikke noe stress, jeg har bare surra med dette en halvtime nå og da jeg.
La oss si du vil gjøre en felg større. Da bare velger du markeringsverktøyet og magnetisk markering, legger på markeringen, kjører på litt feather så du får bort de groveste kantene (2-4 er fint), velger så Edit - Free transform og drar felgen til størrelsen du ønsker. Etter det er det bare småpuss.

Ellers er det lett å sote ved å markere og bruke brightness, og hvis du vil slette noe fra bilen(dørhåndtak eller sidelister) er det litt manuelt arbeid med Clone Stamp Tool som gjelder :)

Bare lek deg og prøv deg frem...

#69872  av Remi

#70521  av Erlend

Shoppa en mk3 her i kveld :) Felgene er standard, jeg har bare gjort de litt mer racing ;)

ETTER/FØR
Vedlegg
Etter
Etter
Toyota-MRS-lowrider.jpg (225.7 kiB) Vist 178 ganger
Før
Før
Toyota-MRS-002.jpg (222.87 kiB) Vist 177 ganger

#70562  av jumbo

Hmm, lyst til å ta et bilde eller to for meg?

Sender deg en PM når jeg har "før"-bildene klare. Er stort sett snakk om farge-endringer, hehe

#70639  av Erlend

Klart, kan ta et forsøk jeg :)

#70849  av Tor

PS er genialt, men har aldrig brukt det. Høres komplisert ut.

#70886  av Erlend

Det her får bli min egen personlige Photoshop-tråd tror jeg :) Nå kommer det iallefall et bilde til... ETTER/FØR som vanlig!
Vedlegg
Før, en vanlig IS200 i fet blåfarge :)
Før, en vanlig IS200 i fet blåfarge :)
Lexus-IS300-018.jpg (178.72 kiB) Vist 174 ganger
Etter, senka, sota, sletta litt detaljer, hvite tåkelys, emblemfri grill osv
Etter, senka, sota, sletta litt detaljer, hvite tåkelys, emblemfri grill osv
Lexus-IS300-front-lowrider.jpg (211.45 kiB) Vist 169 ganger

#71241  av chris

Erlend skrev:Det her får bli min egen personlige Photoshop-tråd tror jeg :) Nå kommer det iallefall et bilde til... ETTER/FØR som vanlig!
Ble sint den der :)

#74787  av Tor

Pen bil :)

#75422  av memo

mk3 uten dører? så ut som en lang pølse :P