TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En pen GT4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #5447  av PwRmAd

Kompisen min sin ST205 GT4. Snadder sak det, skal innstallere APEX'i Power FC og en GT25R turbo i den til sommeren.
Bildene er tatt utenfor huset mitt, drita vær i dag, 13c og regn..fyttegrisen :lol:
Bilde
Bilde

Bilde
Bilde

#5482  av PwRmAd

chris skrev:Er det vingen til en 747 eller? :wink: :wink:
Nope, orginal GT FOUR (WRC) vinge :roll:

#5508  av Bjørni

lekkerrrrr.... :D :D

#5510  av Erlend

Namme namme! Lekebil til meg? Ja takk! Rimelig strøken GT-Four!

#5513  av CelicaTurbo

snadder bil det der, men er det ikke en litt snodig plassering av dumpventilen? Jeg mener, det er helt sikkert korrekt så klart, men såvidt jeg trodde var det ingen innsug slanger (trykk side) der på hverken ST185 eller ST205? :)

#5519  av PwRmAd

CelicaTurbo skrev:snadder bil det der, men er det ikke en litt snodig plassering av dumpventilen? Jeg mener, det er helt sikkert korrekt så klart, men såvidt jeg trodde var det ingen innsug slanger (trykk side) der på hverken ST185 eller ST205? :)
Stemmer det Kristian, men hvis du ser nærmere etter så ser du at slangen som kommer fra a2w IC (høyre side) går opp til BOV'en. BOV er bare festet til blockoff plata på HKS intaket.

Snadder bil, liker den godt jeg. Eneste som er rævva er at den er høyrestyrt, men jeg begynner å bli vant til de bilene og nå, så det er ikke såååå stort problem :twisted: .

#5520  av @lpher

ct20b skrev:
CelicaTurbo skrev:snadder bil det der, men er det ikke en litt snodig plassering av dumpventilen? Jeg mener, det er helt sikkert korrekt så klart, men såvidt jeg trodde var det ingen innsug slanger (trykk side) der på hverken ST185 eller ST205? :)
Stemmer det Kristian, men hvis du ser nærmere etter så ser du at slangen som kommer fra a2w IC (høyre side) går opp til BOV'en. BOV er bare festet til blockoff plata på HKS intaket.

Snadder bil, liker den godt jeg. Eneste som er rævva er at den er høyrestyrt, men jeg begynner å bli vant til de bilene og nå, så det er ikke såååå stort problem :twisted: .
Åssen årsmodell er det?

@lpher

#5533  av PwRmAd

den er 94 mod.

#5537  av CelicaTurbo

så et slags "dumpvalve-relocation kit" eller noe slikt da? :)

#5543  av PwRmAd

CelicaTurbo skrev:så et slags "dumpvalve-relocation kit" eller noe slikt da? :)
Jepp, stemmer et, HKS SSQV...
Hvordan ser det ut i din Kristian?? Har du et bilde?

#5585  av CelicaTurbo

Kunne tenke meg en dumventil men liker ikke tanken ved å kjøre motoren skamrik på bensin ved hvert girskift.. hadde vært litt annerledes om jeg hadde den 3. gen motoren i ST205 eller nyere MR2 :?

Men du ser et bilde av mitt motorrom på eier-siden, det er helt standard der og ikke så veldig rent og pent. Det ser forøvrig ut til at det er omtrent helt identisk til ST205 rommet bortsett fra intercooleren og rør til den :)

Ellers, du prøvde å legge meg til MSN Messenger i dag eller?

#5626  av PwRmAd

Ellers, du prøvde å legge meg til MSN Messenger i dag eller?
jepp

#5641  av CelicaTurbo

helt greit så lenge jeg vet hvem det er :)