TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• innbrudd i svart supra i arna (Bergen)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #68182  av TOYPARTS

Halloen
Jeg har hatt innbrudd i en kundebil i helgen, bilen er en svart supra mk3, har ikke helt oversikten på hva som er stjålet enda, men MYE er ødelagt, 10000,- i dusør til den som finner ut hvem dette er, vedkommende skal få slite big time, send meg pm med navn om hvem det er, saken ligger hos politiet, da dette er politioverbetjent i bg. vest sin bil, tips mottas med takk.

T.L.F 98286714

MVH Erik

#68200  av @lpher

Ingenting som får stå ifred lengre... :x

Du får montere alarm til ham med det samme du nå da...

Si ifra når du finner ut hva som er borte da...slik at vi vet hva vi skal være på jakt etter...

@lpher

#68888  av PwRmAd

Politioverbetjent i Bergen sin bil?? Hehe, hvordan har han råd til slikt?? Fusk og fanteri...

lol

#68991  av Erlend

Mk3 er ikke verdens dyreste bil akkurat :roll: Når vanlige folk har råd så har jo han råd, trenger ikke være korrupt for det :wink:

#69008  av PwRmAd

ahh, mk3, gikk meg hus forbi...forklarer jo alt det :lol:

#69058  av Erlend

Regnet egentlig med det ;) Ville bare få frem et poeng, at det finnes Supra fra før mk4 også :D

#69223  av @lpher

Erlend skrev:Regnet egentlig med det ;) Ville bare få frem et poeng, at det finnes Supra fra før mk4 også :D
Mener du det?! :D

Sorry..couldnt resist! :D :D :D

@lpher

#69249  av Erlend

Yeye, alt er opp i dagen her :D Vi holder vel ikke hemmeligheter for hverandre, gjør vi? :wink: