TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "james bond"-bil knust

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#67119  av @lpher

Auda...

Trodde for ett øyeblikk der at det var blitt en mindre Toyota 2000GT i verden jeg :)

@lpher

#67125  av TurboKnut

Jeg og - var da enda bra at det "bare" var en Lotus.....

Håper han som kjørte klarer seg bra da...
Urutinert og med stor motor, da imponere man ikke akkurat dama.
Se bare på hvordan det gikk med Skylinen med skilter....

#67127  av MRQuoc

Knut har riktig nok noe å bemerke der.. jeg håper jo at personen klarte seg.
Ikke så mye å skjule siden speedo´en står på 120km/t , og det er 60sone ..

trodde først også at det var en 2000GT i landet

#67131  av Kebab gud

Begge bilene ser mindra vraket ut enn hva mitsuen min gjorde etter jeg grøfta den i 60km/t...
og husk at så fort hjulene slipper taket i bakken og gassen er inne .. så FLYR speedoet opp ..
så barefordi det står 120km/t betyr IKKE at han kjørte i det ..

#67134  av MRQuoc

Kebab gud skrev:Begge bilene ser mindra vraket ut enn hva mitsuen min gjorde etter jeg grøfta den i 60km/t...
og husk at så fort hjulene slipper taket i bakken og gassen er inne .. så FLYR speedoet opp ..
så barefordi det står 120km/t betyr IKKE at han kjørte i det ..
javisst, men han fikk jo sleng.. så jeg vet ikke
Å ja det med at hastigheten går opp , ,, jeg vet ikke .. Jeg hadde 170km/t på nåla .. men så stod jeg ganske stille i busken med avrevet drivaksel

#67136  av ST205RR

MRQuoc skrev: Jeg hadde 170km/t på nåla .. men så stod jeg ganske stille i busken med avrevet drivaksel

lol :mrgreen: :mrgreen:

#67265  av chris

ganske sjelden at speedoen blir stående på en bestemt hastighet faktisk, normalt faller nåla ned til 0 igjen uansett hva som skjer.

anyway, er nok idiotkjøring det der..

#67277  av Kebab gud

chris skrev:ganske sjelden at speedoen blir stående på en bestemt hastighet faktisk, normalt faller nåla ned til 0 igjen uansett hva som skjer.

anyway, er nok idiotkjøring det der..
husk at det er en engelsk bil da :P

#67426  av Erlend

Det at speedoen står på 120 kan jo bety hva som helst. Det er ikke noe bevis i den saken... Forferdelig at kollisjonen førte til alvorlige skader for hun uskyldige dama i Toyotaen synes jeg da :(

En mindre Lotus Esprit? Det bryr jeg meg ikke så mye om akkurat, selv om det er litt synd såklart..

#67545  av sw20

Den svarte Lotusen med 220 hestekrefter tok en voldsom piruett. Ut av bilen hang føreren (30) etter beina

Med 220 hk... der har vi grunnen!! grrr

Har det noe med det å gjer???

#67554  av TurboKnut

HAHAHA - ja det er nok grunnen. For 10-12 år siden så var det to soldater som (jeg tror en døde) kjørte av veien noe så voldsomt ved Bardu i Troms. De kjørte en trimmet Opel Manta (vanlig 2 liter med trimkam, Weber og litt annet stæsj) og da klarte avisa å skrive at "...bilen hadde RAKETTMOTOR..."

.... i min egen lilla värld av blommor..... :roll: :roll:

#67600  av erling

TurboKnut skrev: Se bare på hvordan det gikk med Skylinen med skilter....
Eh, hæ? :?:

#67640  av sindrejl

sw20 skrev:Den svarte Lotusen med 220 hestekrefter tok en voldsom piruett. Ut av bilen hang føreren (30) etter beina

Med 220 hk... der har vi grunnen!! grrr

Har det noe med det å gjer???
hehe hva hadde det stått om jeg hadde krasja da? "En sort Toyota Sportsbil ble til totalvrak i helga. Den lille toseteren med HELE 124hk gjorde mange rundkast etter svinekjøring i 80km/t, og føreren hang ut av bilen i et av rundkastene"

#68502  av Kaizern

TurboKnut skrev:Jeg og - var da enda bra at det "bare" var en Lotus.....

Håper han som kjørte klarer seg bra da...
Urutinert og med stor motor, da imponere man ikke akkurat dama.
Se bare på hvordan det gikk med Skylinen med skilter....
Den skylinen som var i motorbørsen i sommer?
Hva skjedde med den da? Noen linker / bilder av bilen?