TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vintercruising ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #66996  av FalcoN

Har vært inne på tanken å kjøpt meg en artig vinterbil :D

Noen som har noen forslag til billige å moro`e biler med bakhjulstrekk..? :wink:

#67003  av Tor

Volvo 240, 740, 360, 142... Toyota Corolla DX, Nissan Cherry, BMW 316, 318, 320 osv...

#67009  av doffy

mazda 929 er en artig herjebil :P

#67022  av Andreazz

Kjøpt meg en 90mod sierra stasjonsvogn på fredag,, Den ligger bra bredt på blaut asfalten.. Betalte sjutusen for den, eu-godkjent å greier!! Det for bli vinterbil å saltavei redningen for supraen :) Sierra er jo ganske driftsikre biler å, med insprøytning er den ganske bensin gjerrig å... Så en slik Crossford kan jeg anbefale :wink:

#67029  av Andreazz

Kjøpt meg en 90mod sierra stasjonsvogn på fredag,, Den ligger bra bredt på blaut asfalten.. Betalte sjutusen for den, eu-godkjent å greier!! Det for bli vinterbil å saltavei redningen for supraen :) Sierra er jo ganske driftsikre biler å, med insprøytning er den ganske bensin gjerrig å... Så en slik Crossford kan jeg anbefale :wink:

#67041  av megetlei

Opel Omega A er en grei sladdebil.
Disse kryr det av både på veien og på skroten = null problem å få tak i deler.
Så er de jævlig billige også
Kjøpte meg en slik i vår :wink:
legger med bilde av den og CS fronten

megetlei
Vedlegg
Bilde 102.jpg
Bilde 102.jpg (44.36 kiB) Vist 1040 ganger
 #67070  av sindrejl

FalcoN skrev:Har vært inne på tanken å kjøpt meg en artig vinterbil :D

Noen som har noen forslag til billige å moro`e biler med bakhjulstrekk..? :wink:
mr2 ;)

#67075  av funkes

Samme hva bilmerke man kjøper egentlig..Kjøper man billigbillig vinterbil så har man det like morro uansett, og bilen lever ikke til våren uansett heller :D
 #67091  av ST205RR

kjøp corolla KE70 vist du finner noen, helt KONGE vinterbil !!!!
Vedlegg
DSCN0002.JPG
DSCN0002.JPG (78.11 kiB) Vist 1031 ganger
DSCN0003.JPG
DSCN0003.JPG (67.15 kiB) Vist 1031 ganger
DSCN0004.JPG
DSCN0004.JPG (57.95 kiB) Vist 1031 ganger
DSCN0001.JPG
DSCN0001.JPG (84.53 kiB) Vist 1032 ganger

#67095  av jumbo

Blir nok vinterbil paa meg etterhvert og, enesten problem er at det maa vaere 30+ aar gammel :D

#67130  av MRQuoc

jumbo skrev:Blir nok vinterbil paa meg etterhvert og, enesten problem er at det maa vaere 30+ aar gammel :D
Sånne som er beregnet for varmere strøk uten kupevarmer?! :mrgreen:
(Jeg er ikke barsk norsk etnisk rase, så jeg trenger kupevarmer.. helst også klimvarmere som gjør at snøen aldri kommer)

#67218  av Kjelliken

:D KE 70 er bare rå hadde en slik til første bil som vi satte inni en 2tg maskin med 116+ hk i den var morro den og bare 780 kg gjorde denne til noe helt for seg selv. med hjemme spøtet eksosanrør var dette god knall. og for ikke og glemme alle de som fikk skjegget sitt i postkassa nor de ble frakjørt av en gammel mørkebrun metallik sleten og skam senka corolla.. hehe jo bilen ble kalt for los spetakelos og har etter alle rykter som fremdeles svirrer rundt i bygdestrøket her kjørt ifra en opel omega 3000.. jeg kan ikke annet enn å bekrefte historien hehe.. det var en skikkelig morro lørdags kveld på vei hjemm fra byen... :roll:

#67270  av bose

sikkert artig på vinteren men rust er ikke særlig artig
 #67278  av Gjertsen

ST205RR skrev:kjøp corolla KE70 vist du finner noen, helt KONGE vinterbil !!!!
Hihi den corollaen så mere ut som at den hadde tatt over for komunens snø pløyere :lol: