TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BestMotoring Drifting bible

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #66510  av Kebab gud

fant nettop ut at Levin er med i GT4...

for dere som ikke skjønner dette .. så les "InitalD" tråden ...

#66550  av chris

glad i å provosere, eller bare kjeder du deg noe jævlig? :P

#66559  av Kebab gud

er bare litt lei av at folk forbinder biler med filmer/serier som gjorde bilene bittelittegran mer populær...
jeg hater 14åringer som bla tror Skyline har 500 hester barefordi Jan erik blæsjen sa det
jeg hater 14Ã¥ringer som bare kjenner supra via The fast and the retarted..
jeg hater 14åringer som tror FWD (som Eclipse osv) kan slå en RWD med samme kraften på bane .. bare fodi den var med i "The fast and the retarted" og "2lame 2 watch" (seriøst... skjerp dere (hvis det er noen av dere her :P))
jeg misliker folk som bare kjenner AE86 fra InitalD (merk: misliker .. ikke hater :P)

#66571  av chris

er jo en viss forskjell på å f.eks. åpne øynene for en biltype når man ser den på film/tegnefilm, og det å "bare kjenne den fra ....". men fatta pointet ditt :P

#67137  av Anders gullstein

Den Trueno Sprinteren som er med i GT3 er faktisk den hentet fra serien Initial D. Da tenker jeg på den du vinner i ett av løpene, den som heter Trueno Sprinter S.S version. Der S.S. står for Shuichi Shigeno, som er mannen bak serien.

#67177  av sindrejl

Anders gullstein skrev:Den Trueno Sprinteren som er med i GT3 er faktisk den hentet fra serien Initial D. Da tenker jeg på den du vinner i ett av løpene, den som heter Trueno Sprinter S.S version. Der S.S. står for Shuichi Shigeno, som er mannen bak serien.
Korrekt, samme som at nfsu har et brett som er hentet fra serien.. så er jo jævlig teit å drive å provosere sånn og ta feil :P og nå er jo ingen her på forumet 14år heller ;) Skal ærlig innrømme jeg først kjennte AE86 fra den serien, hadde aldri sett bilen før. Nå er jo det noen år siden, men etter det så fikk jeg mye større interesse for den kjerra :) Så CMON.. mislik meg ;)

#67216  av Kjelliken

:shock: mitt første møte med ae 86 var vel med Grand Turismo 1 og har vert en av favorittene mine etter dette så kjønner ikke helt dette med initial D hehe.. klin galen eg...

Eg bare hater fjortiser som tror celica sky dive er en bil bare fordi de har sett ett klistermerke bakpå en celica med SKY DIVE på...
Det verste er jo selvfølgelig at først forstod jeg ingenting da de kom bort til meg og spurte om jeg hadde en celica sky dive og bare :roll: ???????
WTF!!!! så kom jeg på å ha sett dette klistermerket bakpå en celica her hjemme og jeg bare måtte fortelle dem at det bare var et klistermerke som var klistret på en bil, og at det ikke hadde noe med selve bilen og gjøre og at jeg tross alt hadde en CS og den andre bare er helt vanlig med masse ekstra plastik på...

ler jo selfølgelig av dette i ettertid og kjenner jo Pål som har denne celicane som det står sky dive på ganske godt nå hehe..
men de ungene tilgir jeg aldrig hehe :twisted: