TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• idiot kjøring pÃ¥ E6

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#66209  av CelicaTurbo

joda, dem viste det der i nyhetene, filmet fra et helikopter.. ganske skrudd kjøring men fyren var jo ruset så det forklarer en del :roll:

#66214  av vegar85

det der skjedde ikke så langt unna meg. idiot kjøring er det hvertfall. :twisted:

#66222  av Insainz

Var en 21Ã¥ring fra Rena som stjal S6`n te en kompis av meg..

#66234  av spkstrp

hørte faktisk på radion når han kjørte i motsatt kjørerettning, var mye action på eteren den dagen

#66235  av maxgets

<-- bor på andre siden av den støyskjermen på bildet:P

kompis hadde vist stått på tvers i veien å prøvd å stoppe han og:)

#66237  av vegar85

skulle bare fått et skudd mener jeg.

#66277  av GT4 CS

mitt i panna

#66295  av spkstrp

kjenner for min del også at jeg blir noe sint når jeg ser den listen med kriminelle handlinger vedkommende står tiltalt for.. er det bare i Norge dette er mulig eller??

#66405  av GT4 CS

Må tenke på stakkars gutten, han har sikkert hatt en hard oppvekst. Blæh, blir kvalm over meg selv her, nei slike folk har jeg NULL respekt for. Slike menesker sku vært plasert på bjørnøya sammen med pedofile og voldtektsforbrytere og hogd stein resten av livet. En ting er sikkert, hadde han krasjet med noen jeg er glad i og drept de hadde jeg sittet inne i minst 21 år etterpå.

#67422  av Erlend

Leser at han var rusa på amfetamin - gir jo en helt ny mening til speed ;)