TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blir lite aktivitet fra min side hær pÃ¥ en stund.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#64494  av kennethx

Ã¥ faen, kondolerer. :(

#64496  av memo

auauauauau :(

kondolerer... håper alt ordner seg økonomisk... virkelig...

#64498  av yeah580

Har heldigvis toppforsikring gjennom el og it forbundet, så det økonomiske skal vel gå bra. værre med mere personlige ting som bilder og slikt. Men ting bruker da å ordne seg til slutt..
Håper bare jeg greier å finne meg ny leilihet fort, og helst en med garasje. Det hadde ihverfall gjort ting litt lettere. Ingenting er bedre enn å skru bil for å tenke på noe annet.
Takker for alle svar. :)
Håper å komme sterkere ut av det når alt er gått i orden.

#64503  av vegar85

kipt det der. vet ossen det er. hust våres brannt ned til grunnen.

#64538  av @lpher

Ouch! ...mine kondolanser...

@lpher

#64934  av Kjelliken

:shock: oi oi oi kondolerer så masse.. håper alt går bra og vi håper du kommer igjen om ikke for lenge :wink:

#65014  av sw20

:shock: kondolerer eg oxo...
håper det gjekk bra med deg og dine!

#65140  av bose

oi i sykeste hel........ :shock: kondolerer meget. håper alt ordner seg for deg

#65312  av Tor

Ikke bar med husbrann, det verste er personling eienderer som ikke kan erstattes da. Huset kan da bygges opp igjen. Men gamle bilder kan ikke taes på nytt.

#65417  av MR2turbo

ja skikkelig leit, ønsker deg lykke til med å komme i orden igjen...

Har du funnet turbo-manifolden din igjen?

#65430  av larsst185

turbo manifolden tåler nok litt varme,men haltech en hans er nok historie.snakka med han i dag og de får ikke lov å gå inn i huset enda pga sikkerheta.....

#67949  av yeah580

Liten update.
Har kommet meg inn i ny leilighet.
Vet enda ikke om noe går ann å berge... Politiet bynte først å etterforske denne uka pga. mangel på resurser... !!!! :evil:
Skadestedet er fremdeles ikke frigjort, så det som en gang gikk ann å berge er nok long gone nu...
har og kjøpt meg en rolla GT til.. hehe

#68083  av Ã¸xseth

Det var bra du har funnet deg en ny plass og bo.
Gratla med ny corolla