TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil 2002 - vÃ¥lerbanen - Hvem kommer?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#841  av arild

Jeg kommer i alle fall :) skal stille ut bare. Inngang koster 120,- + 80 kr for å stille ut bilen.

http://www.gatebil.no/

btw: noen som vet hvorfor de ikke tok inngangspenger på japansk sportsbiltreffet? skulle det ikke koste 50 kr? De gikk glipp av mye penger der!

#846  av CelicaTurbo

De tok ikke inngangspenger pga at det var nok personer som kjørte til å dekke kostnaden ved leien av banen. Selvfølgelig hadde de fått inn ganske mye om de tok inngangspenger men de hadde ikke personale eller apparatet til å håndtere det rett og slett. Det hadde vært vanskelig å gjøre det på en skikkelig måte med tanke på at folk kom jo allerede to dager før og vandret fritt på området, men det viktigste allikevel er vel at de ikke hadde noe ønske om fortjeneste men heller gjøre det så bra som mulig for alle som var interessert, uten at de selv skulle tape penger, og det klarte de jo, ikke sant?  :)

200SX-folk er vel ikke like grådige som VAG-folk da kanskje? :)

#849  av erling

VAG-kara brukte pengene på leie av ambulanse, Proffe flaggvakter m.m. De burde hatt bedre brannsikring oxo da en A4 fikk litt brann i ræven, en av mannskapene sprang rundt og letet etter br. slokkere. Heldigvis gikk det bra den gangen, var bare en vifte til oljekjøleren som tok fyr, men det så litt "texas" ut med han som sprang rundt og ropte.

Arlid: Blir nok ikkje langtur på meg denne helga. Enkelt for deg når dama er fra Flisa, du får vel med deg det meste som skjer på Våler tenker eg...

#851  av henningl

VAG-klubben har jo arrangert slike treff en drøss med ganger før, så de vet nok hva de driver med.. :) Mens vi (200sx-klubben) hadde aldri arrangert noe som helst før :) Det var vel igrunn ganske uventet med så enormt stort oppmøte, men grunnen til at vi ikke tok inngangspenger er som Kristian sier at vi ikke hadde personale til det, og vi alikevel gikk med overskudd. At VAG brukte pengene på leie av ambulansepersonell og flaggvakter er godt mulig.. 700 besøkende som betaler 50,- i inngang, og la oss si at disse 700 besøkende har med seg 250 biler. Da blir inntektene 47.500,- kroner.. Noe sier meg at de tjente mer enn de brukte for å si det slik ;)

Velvel.. 200sx-klubben er en liten klubb, og trenger ikke så mye penger rett og slett. Håper folk var fornøyd med å slippe å betale jeg :)

#852  av thoos

[quote="henningl on May 24 2002 @ 08:20"][/quote]

hehe. joda jeg var fornøyd med å slippe og betale.. var nesten blakk da:)

men jeg var fornøyd med treffet da.. håper at dere arrangerer et sånt treff senere også..
 :)