TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus / autofil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #61987  av jumbo

Ble dette noe av?

#61988  av sleeper

Det har jeg lurt på lenge også.....

#61997  av cameleon

Så vidt jeg har forstått det så blir det opptak før vinteren om pjokken blir ferdig med motoren :D
Men om det tar lengre tid enn forventet og snøen kommer så blir det til neste år. Riktig min lille muffin? :mrgreen:

#62021  av MR2turbo

cameleon skrev:Så vidt jeg har forstått det så blir det opptak før vinteren om pjokken blir ferdig med motoren :D
Men om det tar lengre tid enn forventet og snøen kommer så blir det til neste år. Riktig min lille muffin? :mrgreen:
:mrgreen: kose kose...

Jo det stemmer det... eller dvs. pga. en viss treg person i ett land som begynner på C og slutter på anada så har jeg allerede blitt formye forsinket p.g.a delemangel...
Så filminga blir til våren den... :roll:
Snakket med produsenten i sist uke og det høres ut som at det kan bli i april...

Faen så kipt at det må bli utsatt igjen... :?

#62044  av DannyBoy

MR2turbo skrev:
cameleon skrev:Så vidt jeg har forstått det så blir det opptak før vinteren om pjokken blir ferdig med motoren :D
:mrgreen: kose kose...

Faen så kipt at det må bli utsatt igjen... :?
Men fy faen så fett når det først blir ferdig!!! :D :D

#62074  av MR2turbo

... jo det håper jeg ... :D

#62326  av Remi

nor det blir filma så må vi få lagt det ut på FTP servern.

Men skal dem kjøre den på banen eller? ka dem skal gjøre me bilen ? vanlig reportasje eller? ska han der tommy rusta eller ka han no hete kjøre galning me mr2a? :D

#62449  av MR2turbo

Jan-erik og tommy skal kjøre på banen, og så blir det vel no vanlig reportasje + at jeg får stikke ansiktet mitt frem... :P

#62482  av Erlend

Nice :) Gleder meg hemningsløst til å høre hva de to sier, for ikke å snakke om å se de kjøre!

#62510  av cameleon

MR2turbo skrev:Jan-erik og tommy skal kjøre på banen, og så blir det vel no vanlig reportasje + at jeg får stikke ansiktet mitt frem... :P
Da må du sende en hilsen til meg på tv markus :D

#62668  av MR2turbo

gleder meg jeg og... :D
Skal jeg hilse hjem til "vennen min" Kim i Trondheim da???? :mrgreen:

#62685  av Remi

Du må jo få lagt på noe reklame for Ts-ogn på bilen da !omså ta det av nor repotasjen e ferdig, e bra reklame for klubben det da :D

#62728  av MR2turbo

kommer nok ikke til å bedekke bilen med reklame, desverre ;)

#62801  av bose

du kan ha en stor sticker hvor det står " Sponsorer søkes" :mrgreen:

#62805  av Remi

eller "Reklameplass ledig" :mrgreen: